Vítězství v tendru Heinekenu na uvedení nové značky Strongbow Cider si připsaly agentury Bistro a Bistro Social ze skupiny tAdy. Cílem jejich kampaně bude představit populární britský nápoj prostřednictvím sociálních médií také českým spotřebitelům. (TZ)
„Námi navržený koncept se opírá o sérii ‚socially-driven‘ aktivit, které spojuje jasný motiv zachycení té ‚nejlepší chvíle‘ – přesně dle identity značky,“ řekl kreativní ředitel Bistra Pavel Flégl.
Strongbow Cider je oblíbeným nápojem na 55 světových trzích, popularitě se těší především mezi mladými a ženami, na český trh tedy vstupuje s vysokým očekáváním.
tAdy je kreativně-reklamní sdružení agentur Adexpres, Bistro, Bistro Social a Mobile Internet, které zajišťují klientům kompletní servis od kreativity přes marketing pro mobilní aplikace a digitální komunikaci – vše pod jednou střechou, tAdy.
Více na www.wearetady.cz a www.wearetady.com.