IBM inovuje zážitek fanoušků i hráčů na Wimbledonu

Londýn, 18. června 2015 – Společnost IBM a legendární The All England Club (AELTC) představili významné inovace tenisového šampionátu ve Wimbledonu. S pomocí cloudu, mobilní analytiky, sociálních nástrojů a zabezpečení přiblíží IBM grandslamové mistrovství tenisovým fanouškům po celém světě. Nezávisle na tom, kde se zrovna nacházejí, budou mít díky radikálnímu přebudování a novému designu webu wimbledon.com a pokročilému vývoji mobilní aplikace přístup k aktuálnímu skóre, dění na kurtu a řadě analýz. (TZ)

Stránky wimbledon.com jsou nyní po redesignu z dílny IBM Interactive Experience přizpůsobeny k prohlížení na jakémkoliv zařízení. Vzhledem k tomu, že jen v loňském roce stránky navštívilo 36 milionu uživatelů z celého světa, jsou digitální technologie IBM rozvíjející se a zásadní součástí zážitku fanoušků z Wimbledonu.

Digitální strategie AELTC pro Wimbledon 2015 obsahuje následující inovace IBM:

    • Redesign webu wimbledon.com a mobilních aplikací sekcí IBM Interactive Experience. Mimo jiné obsahují přehled aktuálního skóre v reálném čase, video na přání, infografiky a exkluzivní informace a analýzy. Přístupné jsou jak ze stolního počítače, tak i tabletu či mobilu. Personalizovaná mobilní aplikace je dostupná pro zařízení iPhone, iPad a Android a nově také obsahuje offline mód.

 

  • Analýza velkých dat IBM a Watson. Pokročilé analytické nástroje IBM InfoSphere Streams rozpoznají zlomová fakta zápasu téměř v reálném čase a pomocí Watson Engagement Advisor poskytnou související informace a historický kontext. Lidé ze zákulisí Wimbledonu mohou klást další dotazy v běžném jazyce, jako by měli po ruce ty nejlepší tenisové experty na světě. Svá zjištění pak mohou sdílet s fanoušky na sociálních sítích a digitálních platformách šampionátu.
  • Personalizované stránky hráčů na bázi IBM Bluemix Cloud. IBM navrhla a vytvořila stránky, které hráčům poskytnou přizpůsobené informace o rozvrhu jejich zápasů, reporty a historické analýzy o dalších hráčích, stejně jako informace o šampionátu v reálném čase.

 

  • Zapojení sociálních nástrojů na wimbledon.com pomocí IBM SoftLayer a Customer Experience Labs. Wimbledon Social Command Centre díky pokročilé analýze sociálních platforem pomůže identifikovat nejvlivnější hlasy šampionátu a tenisu, porozumí obsahu a tématům, které fanoušky zajímají nejvíc, a proaktivně a účinně zacílí jejich komunikaci.
  • Kybernetická bezpečnost. S rostoucími nároky na digitální komunikaci souvisí i potřeba digitální platformy zabezpečit. IBM během Wimbledonu 2015 odhalí a zablokuje tisíce podezřelých událostí, poskytne AELTC jednotný náhled na bezpečnostní incidenty a do odhalení a vyřešení možných útoků zapojí analytiku v reálném čase

V prvních pěti měsících 2015 zaznamenala IBM v porovnání se stejný obdobím v roce 2014 94% nárůst počtu kybernetických bezpečnostních událostí v infrastruktuře wimbledon.com. Pro představu – IBM zpracuje přes 20 miliard bezpečnostních událostí denně u 10 tisíc klientů po celém světě.

Původní tiskovou zprávu v angličtině si můžete přečíst zde.

 

 

Reklamy
Označeno tagem