Pepa.cz fotí dealy na Instagram

Nejen pro navýšení brand awareness, ale i ke komunikaci konkrétních dealů využívá Pepa.cz svůj nový instagramový profil. V letní sezoně se spoléhá na vlastní profesionální fotky českých a slovenských měst a lokalit, které mají podpořit nabídku domácích zájezdů. V plánu je virální dosah tisícovek uživatelů doposud nezasažených cílových skupin. (TZ)

Své uživatele, a vlastně nové i stávající followery, tak chce Pepa.cz inspirovat krásami české a slovenské přírody a zajímavými místy, které stojí za to navštívit. Kontent, který pro Instagram Pepa.cz pořizuje, dále plánuje využívat na dalších sociálních sítích, na portálu samotném a přidruženém blogu Pepa.cz.

Pepa.cz se zároveň spojil s komunitou instagramistů – s jejími předními představiteli začíná spolupracovat na pořizování a tematickém rozvíjení atraktivního kontentu. Vyzývá také všechny aktivní instagramisty s nápadem, aby se do spolupráce nebáli zapojit.

„Ve spolupráci s naší PR agenturou jsme se rozhodli založit Instagram a denně tam přidávat profesionální fotografie, které sami pořizujeme z lokalit našich cestovatelských dealů. Zároveň chceme přibližovat život v Pepovi a představit tak zákazníkům naše pracovní zázemí. Instagram se tak stává dobrým kanálem, jak oslovit cílovou skupinu, která se s brandem Pepa.cz zatím nesetkala,“ uvádí Jana Bačová, šéfka marketingu Pepa.cz.

Instagram: Instagram.com/pepa_cz  nebo #pepa #pepacz
Blog: http://www.pepa.cz/blog/

O Pepa.cz
Slevový portál Pepa.cz vznikl v roce 2011 a ihned po spuštění se držel mezi TOP 5 tuzemskými slevovými portály. V současné době s ročním obratem 300 milionů Kč zaujímá druhé místo na českého slevového trhu. Portál působí také na Slovensku jako Jožko.sk.