Praha, Česká republika/WESTLAKE, Texas, 6. srpna, 2015 – Společnost Solera Holdings, Inc. (NYSE: SLH) oznámila, že Tesla Motors si zvolila její platformu pro odhad výše škody způsobené při havárii a komunikaci se zákazníky jako jediného poskytovatele těchto služeb pro svá certifikovaná servisní centra po celém světě. (TZ)
Prostřednictvím společností AudaExplore (U.S.) a Audatex (celosvětově) budou pojišťovny a autoservisy pomocí řešení společnosti Solera zpracovávat rychlé a přesné odhady nákladů na opravu a pojistných událostí u vozidel Tesla. Tesla bude také v rámci sady řešení společnosti Solera využívat platformu AutoWatch, která pro řidiče zjednodušuje procesy spojené s opravou, a zároveň komunikaci mezi společností Tesla a jejími zákazníky.
„Během posledních několika měsíců jsme se společností Tesla úzce spolupracovali na vývoji přesných a datově řízených integrovaných řešení pro servisní síť Tesla,“ uvedl Tony Aquila, zakladatel, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Solera. „Naším cílem je plně využít technologickou platformu společnosti Solera, aby se veškeré informace o opravě zpracovali do digitální podoby a byly tak jednoduše přístupné všem zúčastněným stranám.“
Solera očekává představení produktů a řešení pro značku Tesla všem licencovaným uživatelům AudaExplore a Audatex v nadcházejících týdnech, nejprve v Severní Americe, poté v Evropě a Číně.
O společnosti Solera
Společnost Solera je přední poskytovatel softwaru pro řízení rizik, aktiv a služeb pro automobilový průmysl a trh s nemovitostmi, včetně globálního odvětví pojištění živelných a majetkových škod. Solera aktivně působí ve více než 75 státech na šesti kontinentech. Mezi společnosti skupiny Solera patří: Audatex ve Spojených státech, Kanadě a ve více než 60 dalších zemích; HPI, CarweB a CAP Automotive ve Velké Británii; Informex v Belgii a Řecku; Sidexa ve Francii; ABZ a Market Scan v Nizozemsku; Hollander působící na recyklačním trhu v Severní Americe; AUTOonline, která zajišťuje dražbu havarovaných a fleetových vozidel v řadě zemí v Evropě a Latinské Americe; IMS, která poskytuje služby pro zdravotní posudky; Explore, která poskytuje data a analytické nástroje pro majetkové a úrazové pojišťovny ve Spojených státech; Identifix, poskytující řešení pro servis, údržbu a opravy („SMR“); AutoPoint a DMEautomotive, které poskytují datově řízené nástroje pro zdokonalení procesů servisu, údržby a oprav a podporují udržení zákazníků a marketingová řešení pro obor prodeje vozidel; a I&S, poskytovatel softwaru a nástrojů pro řízení obchodní činnosti, správu nároků třetích stran, služeb pro první upozornění na ztrátu a řízení sítí pro odvětví oprav vozidel a majetku v USA, který se specializuje na nároky týkající se skel. Další informace najdete na webové stránce společnosti Solera na www.solerainc.com.
O společnosti Audatex Systems
Audatex je tvůrce a dodavatel softwarových řešení a služeb, která používají zákazníci z řad výrobců vozidel, leasingových a finančních společností, pojišťoven, servisů a jejich dodavatelů v průběhu celého životního cyklu motorových vozidel – od „narození“ až po jejich likvidaci. Specifickou oblast služeb Audatexu tvoří podpora likvidace pojistných událostí a to zejména expertní softwarové nástroje na přesnou identifikaci a kalkulaci nákladů na opravu. Data a programy Audatexu využívají tisíce pracovníků pojišťoven, autoservisů, znalců i dalších odborníků z automobilové branže. Firma se v České republice od roku 1994 soustřeďuje na oblast automatizovaných výpočtů nákladů na opravy a řízení likvidace škod na vozidlech. Společnost Audatex působí ve více než 70 zemích světa a je součástí skupiny Solera Holdings, která je významným poskytovatelem technologií, služeb a konzultací v oblasti procesů zaměřených na likvidaci pojistných událostí pro automobilový a majetkový trh v rámci globálního odvětví neživotního pojištění.
Další informace naleznete na www.audatex.cz a www.solerainc.com
Cautions about Forward-Looking Statements
This press release contains forward-looking statements, including statements about: the expected use of Solera products and services by Tesla service centers, including the timing of any rollout of such products and services; and the expected benefits and value to be derived by customers and other stakeholders from the use of Solera products and services by Tesla service centers. These statements are based on our current expectations, estimates and assumptions and are subject to many risks, uncertainties and unknown future events that could cause actual results to differ materially. Actual results may differ materially from those set forth in this press release due to the risks and uncertainties inherent in our business, including, without limitation: the failure to realize the expected benefits from the Tesla-related products and services; risks associated with the uncertainty in and volatility of global economic conditions; effects of competition on our software and service pricing and our business; rapid technology changes in our industry; risks associated with operating in multiple countries; our reliance on third-party products; and effects of security breaches on our business and reputation. For a discussion of these and other factors that could impact our operations or financial results and cause our results to differ materially from those in the forward-looking statements, please refer to our filings with the Securities and Exchange Commission, particularly our Quarterly Report on Form 10-Q for the fiscal quarter ended March 31, 2015. Solera is under no obligation to (and specifically disclaims any such obligation to) update or alter its forward-looking statements whether as a result of new information, future events or otherwise.