WebExpo 2015 zve na workshopy s Rockaway, Microsoftem nebo STRV

Zajímá vás, jak vylepšit svou online image ve prospěch kariérního růstu? Jak pohodlně pracovat s webem v prostředí mobilních aplikací? Sníte o kanceláři v Silicon Valley, chcete zvládnout PPC kampaně nebo vědět, jak pracovat s obrovským množstvím textu? Praktické workshopy letošního ročníku WebExpo vám odpoví nejen na tyto otázky. (TZ)

Tým investiční skupiny Rockaway, která má zkušenosti s desítkami projektů v ČR, v USA nebo v Brazílii, bude v rámci Start-up stage radit začínajícím firmám, které stojí o kritické zhodnocení svého nápadu. Dozvědí se, jak správně budovat produkt, jak řešit monetizaci nebo jak oslovit toho pravého investora. Účast na tomto workshopu může ale zajímat i toho, kdo chce rozjet svou kariéru právě s Rockaway.

Jiří Fabián z Topmonks a Nguyen Bach Luu Ly z Techloop vám během workshopu „Tajemství loňského léta – Jak zvládnout svou přítomnost na internetu“ poradí, jak se chovat na sociálních sítích, aby vám to neuškodilo při hledání práce snů. Mnoho praktických doporučení vám udělá jasno v tom, jak správně budovat vlastní online značku.

Workshop společnosti  Microsoft napoví, jak lze beze změny kódu převést stávající web na univerzální aplikaci pro Windows, jak ho udržet uživatelům na očích při psaní e-mailů, přípravě prezentací nebo tvorbě tabulek a grafů a jak ho rozšířit o funkce specifické pro Windows a Office.

Specialisté na mobilní a digitální aplikace David Semerád a Lubo Smid z STRV vám v praktickém workshopu řeknou, jak se během tří let propracovat do Sillicon Valley, jak ustát strmý růst a jaké problémy vás na cestě za americkým snem mohou potkat.

UX tým České spořitelny se podělí o to, jak vypadá digitální revoluce. V nedělním sledu přednášek plných konkrétních příkladů vám Nick Page a Jan Sechovec odhalí tajemství bankovních systémů.

Ex-googlerka Markéta Kabátová ve svém workshopu „Všechno, co jsem se naučila při správě PPC kampaní s 5M budgetem“ na případu konkrétní společnosti předvede, jak od A do Z nastavit PPC kampaň. Účastníkům ukáže, jak postupovat, jaké zvolit nástroje a jak správně optimalizovat.

Jaká je budoucnost televizní platformy HbbTV, která propojuje klasické vysílání s širokopásmovým internetem, prozradí výkonný ředitel Nových médií ČT Pavel Kohout. Přednáška představí status quo i budoucí trendy ve vývoji aplikací pro HbbTV, její potenciál i úskalí.

Geneea tým se s návštěvníky společně podívá na to, jak mohou firmy a značky integrovat NLP (Natural Language Processing) do svého byznysu. Ukáže novou generaci práce s textem, při níž množství znaků nehraje roli a kdy text vůbec nemusíte číst, protože software ho přečte za vás a najde v něm hodnoty, které jsou pro vás důležité.

Již 8. ročník největšího středoevropského setkání webových profesionálů a fanoušků WebExpo se uskuteční 19. a 20. září 2015 v divadle ABC, v kinosále Lucerna, v Lucerna Music Baru a v kině Světozor. Účastníky konference letos čeká program s 80 přednáškami domácích i zahraničních řečníků. Místem pro networking, občerstvení a relaxaci bude Mramorový sál paláce Lucerna, neformální atmosféru akce podtrhnou večírky v nedalekém hotelu Fusion, v klubu La Loca a v Lucerna Music Baru. Vstupenky je možné až do 19. září zakoupit na www.webexpo.cz.

Reklamy