Cílem kampaně je ukázat roli Visa coby pulsujícího srdce uprostřed veškerých systémů plateb. Kampaň startuje již příští týden. (TZ)
PRAHA, ČESKÁ REPUBLIKA, 10. září 2015 — Od 14. září bude v České republice oficiálně spuštěna nová kampaň se sloganem „Visa vždy s vámi“, který vychází z anglického originálu „Visa always on“. Nová grafika představuje pulsující systém plateb, který je znázorněn kroužícími pruhy. Tím zdůrazňuje ústřední postavení společnosti Visa ve světě plateb, který se neustále mění a vyvíjí.
„Visa je více než padesát let synonymem pro bezhotovostní platby. Jsme si vědomi toho, že změny na platebním trhu, v technologii a spotřebitelských preferencích nebyly nikdy tak rychlé jako dnes. Chceme proto k těmto procesům nejen přispívat, ale především udávat i nové trendy – stejně jako jsme činili po uplynulé půl století. Nové motto a vizuální identita značky podtrhují naši klíčovou roli, jež zajišťuje pohyb a pokrok trhu k většímu pohodlí a bezpečí pro všechny,“ uvedl Marcel Gajdoš, regionální manažer Visa Europe pro Českou republiku a Slovensko.
Visa – pohodlí ve světě změn
Bez ohledu na to, jak se bude svět měnit, Visa vždy zajistí platby. Proč „pulsující“ srdce? Protože Visa Europe stojí skutečně v srdci samého ekosystému, který zahrnuje vydavatelské banky, přijímatelské banky i obchodníky, díky nimž zákazníci mohou platit s kartami Visa vždy a všude.
Novou vizuální identitu představí Visa i v rámci reklamní kampaně „Vždy s vámi“, která poběží od 14. září do konce října. V rámci této kampaně Visa ukáže ve třech televizních spotech jednotlivé platební metody – bezkontaktní platbu, online placení a platbu s vložením karty do terminálu. Na internetu a na webu visa.cz navíc poběží i 60tisekundový spot, který spojí jednotlivé příběhy v jeden propojený kruh.
Hlavní šedesátisekundový spot představuje Visu jako srdce platebního ekosystému (prohlédnout si ho můžete zde: https://www.youtube.com/watch?v=P5plTPzIiGo&feature=youtu.be). Je o každodenní zkušenosti, kdy se v jednom okamžiku každý prodávající mění v kupujícího. Sdělení zdůrazňuje spolehlivost systému Visa Europe, který funguje 24 hodin denně, sedm dní v týdnu, bez výpadku jediné vteřiny, a nabízí spotřebitelům vysoký a nepřetržitý uživatelský komfort – kdekoli a kdykoli. Kratší spoty představují výhody produktů Visa, například online a bezkontaktní systémy.
„Cílem kampaně je nejen představit držitelům karet dostupné platební metody a oslovit i ty držitele Visa karet, kteří zatím placení pomocí karty příliš nevyužívají. Také proto je součástí kampaně i soutěž o atraktivní ceny, jako je automobil VW Polo, 40 telefonů a fitness náramky. Věříme, že se nám tak nenásilnou formou podaří naše zákazníky motivovat, aby Visa karty využívali častěji, a to pro veškeré nákupy, které denně provádějí,“ dodává Alice Filipovicova, marketingová manažerka Visa Europe.
Televizní spoty poběží na Nově a Primě, dále bude kampaň vidět na nejnavštěvovanějších portálech včetně jejich mobilních verzí. Bude rovněž propagována partnerskými bankami Visa Europe.
Strategii a kreativní aspekt kampaně řídí agentura Saatchi & Saatchi, nákup médií a plánování obstarává MEC.
– KONEC –
O asociaci Visa Europe:
Visa Europe je asociace zabývající se platebními technologiemi, kterou vlastní a provozují členské banky a další poskytovatelé platebních služeb ve 37 evropských zemích. Je vedoucím platebním systémem, jehož podíl na trhu vzrostl z 55,5 % v roce 2011 na 56,9 % v roce 2013 a předstihl tak konkurenční MasterCard.
Visa Europe je v srdci platebního ekosystému poskytujícího infrastrukturu a služby potřebné k tomu, aby milionům evropských spotřebitelů, firmám a vládám bylo umožněno platit elektronicky. Členové Visa Europe jsou odpovědni za vydávání karet, registraci obchodníků a výši poplatků pro držitele karet i obchodníky. Visa Europe je rovněž největším subjektem zpracovávajícím transakce v Evropě: zodpovídá za zpracování 16 miliard transakcí ročně, přičemž ve špičce může rychlost dosahovat až 1627 transakcí za sekundu.
V současnosti je v Evropě vydáno více než 500 milionů karet Visa, přičemž každé šesté euro je zaplaceno právě těmito kartami. Celková útrata provedená kartami Visa přesahuje 2 biliony eur ročně, z toho 1,5 bilionů eur v místech prodeje.
Asociace Visa Europe sídlí ve Velké Británii, od roku 2004 je nezávislá na organizaci Visa Inc. a má exkluzivní, nezrušitelnou a trvalou provozní licenci v rámci Evropy. Obě společnosti úzce spolupracují s cílem zajistit globální platby Visa ve více než 200 zemích a teritoriích.
Další informace najdete na stránkách www.visaeurope.com a na Twitteru @VisaEuropeNews.