Nový e-commerce projekt s módou přichází s globálními ambicemi

Praha, 23. října 2015 – Na konci června spustil provoz nový on-line obchod se značkovou módou Bibloo. E-shop garantuje doručení do 24 hodin od objednání a kvalitní zákaznický servis. Dynamický projekt se po třech měsících fungování rozrostl na Slovensko. Zakladatelem Bibloo je Petr Liesner, který v minulosti stál u založení sekce módy na Mall.cz. (TZ)

Ke spuštění internetového obchodu vedlo několik důvodů: „Móda je jedním z nejrychleji rostoucích segmentů v rámci e-commerce. Česko a Slovensko si zatím v rámci globálního trhu ukrajuje pouze malou část a nabízí proto velký potenciál k růstu. Náš projekt klade důraz především na zákaznický servis a rychlost doručení. Ze zkušeností víme, že právě tyto faktory jsou v dnešní době pro zákazníky velmi důležité,“ řekl Petr Liesner.

Bibloo nyní nabízí zboží od téměř 70 značek, v příštím roce plánuje rozšířit portfolio na více než 100 značek. „Zboží nakupujeme přímo od výrobců a veškeré produkty máme skladem ihned připravené k distribuci. Díky tomu můžeme zákazníkům garantovat jak originalitu produktu, tak okamžitou expedici,“ uvedl Petr Liesner.

Globální ambice

Projekt s globálními ambicemi zahájil po třech měsících fungování zahraniční expanzi. Na Slovensku spustil 5. října plně lokalizovaný e-shop s vlastní zákaznickou podporou a lokálními možnosti dopravy i plateb. Plánuje i start v Rumunsku a Maďarsku. „V příštím roce se budeme dále geograficky rozvíjet. Plánujeme vstup na další trhy v rámci EU,“ dodal Liesner. Díky geografickému rozšíření nabízí Bibloo také značky, které na českém trhu dosud nebyly k dostání ani v kamenných prodejnách.

Projekt hledá nové zaměstnance

Bibloo má v současnosti více než 30 stálých zaměstnanců. „V Česku i na Slovensku rychle rosteme.
V Praze nyní hledáme talentované marketéry, webové analytiky a také operátory pro rumunský
a maďarský trh, kteří nám pomohou plnit naše globální ambice,“ dodal Petr Liesner.