Jedinečný krok na poli mluveného slova znamená vydání audio verze The Brand Gap, jedné ze základních knih o marketingu a budování značky. The Brand Gap nebyla nikdy v minulosti vydána jako audiokniha, a nyní se to podařilo právě Audiotéce a to zejména díky spolupráci s Marketing Festivalem, který se konal 26. – 28. listopadu v Brně. Marketing Festival je jednou z nejprestižnějších konferencí o digitálním marketingu v Evropě. Letošního ročníku konference se zúčastnil i autor knihy Marty Neumeier. Knižně vydal The Brand Gap Anfas. (TZ)
Brand Gap popisuje základní principy teorie brandingu a spojuje poznatky o strategii budování značek v ucelenou teorii. Bible brandingu může složit pro zopakování již řečených věcí a nebo pro ty, kteří teprve začínají. Kniha je totiž napsána velmi kreativně a efektivně. Co to vlastně je značka, jak ji správně budovat a jak má fungovat?. Jak správě nastavit spolupráci mezi dodavateli a zadavateli – designéry a manažery na straně druhé.
„Titul mne zaujal, protože je opravdu hezky napsán – přehledně, strukturovaně a velmi pochopitelně. Jelikož jsem dlouhá léta moderoval marketingové konference, většinu z obsahu znám “notoricky” nazpaměť, ale nespornou výhodou je, že všechny informace jsou v kostce a velmi mile naservírovány. Pro ty, kteří se v tematice ne úplně orientují, nebo potřebují uvedená data a příklady dát do souvislostí (a posloupnosti) je to rozhodně velmi přínosná publikace.“ řekl interpret Jakub Hejdánek.
Brand Gap je první českou audioknihou od Martyho Neumeiera a také jeho druhou audioknihou vůbec. „Vydání audioknihy k příležitosti Marketing Festivalu je pro mě překvapením, ale také potěšením a výborným nápadem. Titul The Brand Gap je i po letech vydání v tištěné podobě velmi populární, možná více než při jejím vydání.“ řekl k vydání české verze audioknihy její autor Marty Neumeier. A jak je na tom Marty s poslechem audioknih? Poslouchá je nejčastěji při cestování v autě a hlavně pro odpočinek.
Pro interpreta Jakuba Hejdánka to není poprvé, kdy dal hlas odborné publikaci. Jako interpret působí každý týden v Respektu a načetl také audioknihu Konec prokrastinace.
„Pro vytížené manažery, pro které je čas vskutku cenným artiklem, je audiokniha nepochybně perfektní volbou. Při cestě autem se stačí zaposlouchat a nemusíte u toho obracet stránky v knížce a efektivně využít čas strávený třeba na D1.“ řekl Jakub Hejdánek.
Audiokniha The Brand Gap
Autor: Marty Neumeier
Interpret: Jakub Hejdánek
Délka: 1 hod. 43 min.
Režie: Jakub Tabery
Cena: 299,- Kč
Odkaz na audioknihu: http://audioteka.cz/the-brand-gap,audiokniha.html
Ukázka audioknihy: https://soundcloud.com/audioteka_cz_sk/ukazka-z-audioknihy-brand-gap
Další materiály k audioknize: http://audioteka.cz/tiskove-zpravy,info.html
Tištěná verze knihy http://www.anfas.cz/cs/eshop/
Jakub Hejdánek
Moderátor, režisér, herec není jako interpret audioknih žádný nováček. Pravidelně načítá audio verzi týdeníku Respekt a mohli jste ho slyšet v audioknize Zaklínač (vydala Audiotéka.cz) nebo v odborném titulu Konec prokrastinace. V pořadu o vaření MasterChef dohlíží na zvuk, scénář i režii. Po českou televizi pracuje na režii českého znění převzatých dokumentů (např. z BBC) a namlouvá průvodní komentář golfového magazínu Golf Minute Magazine.
Marty Neumeier
Je autorem světoznámé bible The Brand Gap, kterou přečetlo přes 10 milionů čtenářů. Odborník na problematiku budování značek, inovace a marketing byl u zrodu světově známých produktů. V roce 1996 založil magazín pro grafický design Critique. Jeho prvotina Brand Gap znamenala boom v literatuře o marketingu. Další jeho kniha Zag se dostala na žebříček sta nejlepších obchodních knih všech dob. Na konferenci Marketing Festival představil principy z nové knihy The Brand Flip.
O Audiotéce
Služba Audiotéka nabízí audioknihy v elektronické podobě, které je možné nakoupit a poslouchat přes aplikace pro mobilní telefony nebo web www.audioteka.cz. Mobilní aplikace jsou dostupné pro platformy iOS, Android a Windows Phone. V nabídce Audiotéky najdete přes 2500 titulů nejrůznějších literárních žánrů i audioverze populárních časopisů Respekt, Forbes a nově i Newsweek. Služba Audiotéka je dostupná také na Slovensku přes www.audioteka.sk a v další desítce jazykových verzí po celém světě, více informací na http://about.audioteka.com.
www.audioteka.cz
www.facebook.com/audioteka.cz
www.twitter.com/audioteka_cz
https://plus.google.com/+AudiotekaCZ
www.youtube.com/audiotekacz
www.instagram.com/audioteka.cz_sk