Dassault Systèmes představuje „My Retail Theatre“, specializované řešení pro odvětví spotřebního zboží a maloobchodu

PRAHA/VELIZY-VILLACOUBLAY, Francie – 21. ledna 2016 — Společnost Dassault Systèmes, 3DEXPERIENCE Company, světový lídr v oblasti návrhářského 3D softwaru, digitálního 3D modelování a řízení životního cyklu výrobku (PLM), představila „My Retail Theatre“, nové specializované řešení pro odvětví spotřebního zboží a maloobchodu. Vychází z platformy 3DEXPERIENCE a nabízí firmám působícím v tomto oboru špičkové interaktivní 3D vizualizace, díky nimž si mohou nakupující přizpůsobovat produkty na míru, a to offline nebo online. Obchodníci tak mohou prezentovat kompletní sortiment zboží bez ohledu na velikost prodejny. (TZ)

V dynamickém odvětví módy očekávají spotřebitelé trendové zboží i nové zážitky z nakupování. Obchodníci musí navazovat a udržovat osobní vztahy se zákazníky, aby u nich posílili věrnost značce. I když prodeje v elektronických obchodech plynule narůstají, kamenné prodejny nadále hrají významnou roli, protože umožňují osobní kontakt. Na obchodníky to však klade velké nároky v tom, že musí současně zvládat řízení skladových zásob, zajišťovat módní produkty a kvalitně prezentovat svou nabídku, aby se udrželi v čele před konkurencí.

Specializované řešení „My Retail Theatre” od Dassault Systèmes využívá data z produktového vývoje při kontaktu se spotřebiteli a proměňuje je ve vizuální zkušenost, což přináší výhody obchodníkům i zákazníkům. Díky digitální kontinuitě mohou obchodníci pracovat na prodejích
a marketingu na základě týchž 3D modelů, které byly vytvořeny ve fázi návrhu zboží, a tak zajistí konzistentní a hladkou komunikaci mezi všemi oblastmi prodeje.

Díky 3D fotorealistickým možnostem platformy 3DEXPERIENCE si mohou zákazníci vybírat, upravovat a přizpůsobovat na míru produkty v prodejně nebo na webu s využitím celé škály interaktivních zobrazovacích zařízení, jako jsou tablety, chytré telefony nebo systémy s dotykovými obrazovkami. Spotřebitelé mohou interaktivně prozkoumávat sportovní obuv, šperky, kožené výrobky a další spotřební zboží, a upravovat si podle vlastního výběru barevné provedení, materiály a texturu. Produktové komponenty se zobrazují podle dostupných zásob
a doba dodání se stanovuje na základě aktuální doby realizace. Jakmile si zákazník navolí své preference, objednávku schválí a může produkt sdílet na sociálních sítích.

Nahrazením fyzických skladových zásob 3D digitálními fotorealistickými obrázky nabídnou obchodníci zákazníkům rozšířený sortiment, aniž by museli navyšovat stav zásob nebo rezignovat na dostatek prostoru pro prezentaci zboží v prodejně. Kromě toho se mohou dozvědět více o vkusu spotřebitelů a trendech, a zvýšit tak online zapojení zákazníků.

„Upřímně řečeno, právě tohle je nejdůležitější ze všeho,“ prohlásil Chris Hilliyer, Senior Innovation Manager společnosti Deckers Brands. „Jde o komunikaci a o maximální možnosti výběru pro zákazníky, které přitom nezatíží naše řízení skladových zásob. 3D nástroje zcela proměňují interakci mezi značkami a zákazníky a to pro náš obor znamená zásadní revoluci.“

„Specializované řešení ‚My Retail Theatre‘ Dassault Systèmes nabízí přelomové, na míru přizpůsobené možnosti nakupování napříč všemi kanály — od digitálních katalogů a přehledů, přes online obchody, až po interaktivní systémy v kamenných prodejnách. Zákazníci jsou tak motivováni, aby se zapojili aktivněji než při pouhém prohlížení zboží,“ uvedla Susan Olivierová, viceprezidentka pro oblast spotřebního zboží a maloobchodu ve společnosti Dassault Systèmes. „Technologie, především data z 3D navrhování od samotného vzniku konceptu až po prodej zboží zákazníkům, inspirují nové způsoby nakupování, jež zcela překračují možnosti tradičních kamenných prodejen. Naše portfolio řešení pro jednotlivá odvětví přináší digitální kontinuitu, která je nezbytná pro inovaci produktů a kvalitní prostředí pro spotřebitele.“

Další informace o specializovaných oborových řešeních Dassault Systèmes pro odvětví spotřebního zboží a maloobchodu najdete na stránce:

http://www.3ds.com/industries/consumer-goods-retail/

Dassault Systèmes

Dassault Systèmes – 3DEXPERIENCE Company – poskytuje firmám i jednotlivcům virtuální vizi projektů pro udržitelnou inovaci. Její špičková řešení mění způsob, jímž jsou navrhovány, vyráběny a podporovány nové výrobky. Portfolio nástrojů pro spolupráci, jež společnost nabízí, podporuje sociální inovaci a rozšiřuje možnosti, kterými může virtuální svět zlepšovat svět reálný. Společnost má přes 190 000 klientů ve více než 140 zemích světa a všech průmyslových odvětvích. Více informací najdete na www.3ds.com.

 

CATIA, SOLIDWORKS, ENOVIA, DELMIA, SIMULIA, GEOVIA, EXALEAD, 3D VIA, 3DSWYM, BIOVIA, NETVIBES, 3DEXCITE včetně loga ve tvaru kompasu a 3DS jsou registrované obchodní značky Dassault Systèmes nebo jejich dceřiných společnosti v USA a/nebo dalších zemích.