Praha, 9. února 2016 – Pražské digitální agentury BRAINZ a Pedro Rozenkraft spojily své síly. BRAINZ tak sloučením posílilo svůj současný tým o know-how především v oblasti sociálních sítí a rozšířilo portfolio stávajících klientů. Petr Růžička, CEO Pedro Rozenkraft, nově obsadil pozici head of new business. (TZ)
„S Petrem jsme se potkávali posledních pár let na výběrových řízeních jako konkurenti. Jednou jsme se na baru trochu víc zakecali, zkusili jeden tendr společně a vyhráli jsme. Vzájemná lidská i business chemie fungovala i nadále, a tak jsme se rozhodli v úspěšné spolupráci pokračovat.“ komentuje původ myšlenky sjednocení Štěpán Kleník, managing partner a kreativní ředitel BRAINZ.
Příchod Petra Růžičky se nese v duchu posílení značky. Synergií silného kreativního a vývojového týmu se strategickým myšlením a znalostí komunikačních platforem BRAINZ dále posiluje svou pozici na trhu předních českých digitálních agentur. „Společně dokážeme poskytnout širší a flexibilnější servis prémiovým značkám, firmám i agenturám,” hodnotí přínos integrace Petr Růžička.
Managing partner BRAINZ, Bob Tetiva, doplňuje: „Příchodem Petra získáváme do týmu vynikajícího zkušeného marketéra, odborníka na moderní média a fajn člověka.“
Agentura BRAINZ byla založena v roce 2004 Robinem Pulterou a Štěpánem Kleníkem, tehdy se sídlem v Paláci Akropolis. Aktuálně zaměstnává na 25 lidí, ale stále si zachovává ducha a náboj progresivního kreativního hi-tech studia.
V roce 2012 založili společně s Bobem Tetivou a Ondřejem Valou brand BRAINZmobile, tým dedikovaný mobilnímu vývoji. Po třech letech obě společnosti fúzovali. Portfolio BRAINZ po spojení s Pedro Rozenkraft tvoří klienti jako Adidas, CzechTourism, ČEZ, ČSOB, IKEA, JTI, Nestlé, O2, Pilsner Urquell, Svoboda&Williams, Sodexo, Škoda Auto, Volvo a další. Agentura se pyšní i podporou mnoha neziskových projektů. Obrat agentury za rok 2015 dosáhl 70 milionů korun.