Digitální kreativní agentura BRAINZ posílila o Pedro Rozenkraft

Praha, 9. února 2016 – Pražské digitální agentury BRAINZ a Pedro Rozenkraft spojily své síly. BRAINZ tak sloučením posílilo svůj současný tým o know-how především v oblasti sociálních sítí a rozšířilo portfolio stávajících klientů.  Petr Růžička, CEO Pedro Rozenkraft, nově obsadil pozici head of new business. (TZ)

2016-02-09 16_23_26-BRAINZ _ creative digital agency

„S Petrem jsme se potkávali posledních pár let na výběrových řízeních jako konkurenti. Jednou jsme se na baru trochu víc zakecali, zkusili jeden tendr společně a vyhráli jsme. Vzájemná lidská i business chemie fungovala i nadále, a tak jsme se rozhodli v úspěšné spolupráci pokračovat.“ komentuje původ myšlenky sjednocení Štěpán Kleník, managing partner a kreativní ředitel BRAINZ.

Příchod Petra Růžičky se nese v duchu posílení značky. Synergií silného kreativního a vývojového týmu se strategickým myšlením a znalostí komunikačních platforem BRAINZ dále posiluje svou pozici na trhu předních českých digitálních agentur. „Společně dokážeme poskytnout širší a flexibilnější servis prémiovým značkám, firmám i agenturám,” hodnotí přínos integrace Petr Růžička.

Managing partner BRAINZ, Bob Tetiva, doplňuje: „Příchodem Petra získáváme do týmu vynikajícího zkušeného marketéra, odborníka na moderní média a fajn člověka.“

Agentura BRAINZ byla založena v roce 2004 Robinem Pulterou a Štěpánem Kleníkem, tehdy se sídlem v Paláci Akropolis. Aktuálně zaměstnává na 25 lidí, ale stále si zachovává ducha a náboj progresivního kreativního hi-tech studia.
V roce 2012 založili společně s Bobem Tetivou a Ondřejem Valou brand BRAINZmobile, tým dedikovaný mobilnímu vývoji. Po třech letech obě společnosti fúzovali. Portfolio BRAINZ po spojení s Pedro Rozenkraft tvoří klienti jako Adidas, CzechTourism, ČEZ, ČSOB, IKEA, JTI, Nestlé, O2, Pilsner Urquell, Svoboda&Williams, Sodexo, Škoda Auto, Volvo a další.  Agentura se pyšní i podporou mnoha neziskových projektů. Obrat agentury za rok 2015 dosáhl 70 milionů korun.