Pepa.cz vybírá kolegy s charakterem, realizuje vizi komunitního týmu

Dvojka na českém slevovém trhu, portál Pepa.cz, rozjíždí náborovou akci. Jeho cílem je vybudovat tým, který bude mít blíže ke komunitě než běžnému pracovnímu kolektivu. Při pohovorech zvýšenou pozornost věnuje osobnostním kvalitám uchazečů – cílí především na upřímnost, čestnost a pracovitost, které považuje za stejně důležité jako praxi uchazeče. (TZ)

Jádrem strategie jsou společné aktivity, které umožnují týmu posilovat osobní vazby na každodenní bázi.

„V Pepovi máme celou řadu společných akcí – společné snídaně, sportovní akce nebo každoměsíční firemní party v našich kancelářích v centru Prahy. Slavíme také naše narozeniny, odměňujeme za věrnost,” uvádí Martina Veselá, HR manažerka serveru Pepa.cz. “Hodně nás posilují také společné CSR projekty, do kterých se mohou členové týmu dobrovolně zapojit. Společná pomoc druhým nás úžasně spojuje.”

Pepa.cz v pracovním kolektivu hodně sází na osobní svobodu a etiku.

„Považujeme za důležité, aby naši budoucí zaměstnanci rozuměli naší firemní kultuře – pokud se ztotožňují s misí firmy, chápou a respektují její nepsaná pravidla, jsou ve firmě nejen šťastnější, vydrží v ní déle a zároveň je kvalita jejich práce výrazně jiná,“ uvedla Veselá.

“Jedním příkladem za všechny může být ‘Pepův superfastfood’ – jakási interní samoobsluha, ve které si zaměstnanci mohou pořídit něco na zub. Zda platí, to nikdo nekontroluje, kasička s příspěvky však často obsahuje víc, než je cena ‚prodaného‘ zboží.”

 

Prostředí podle Veselé umožňuje také nástup méně zkušeným kolegům. Jejich zapojení do praxe a získávání zkušeností jde za takových podmínek snadno.

„Jsme dynamickou firmou, a proto u nás pracují především mladší lidé. Dáváme šanci absolventům středních a vysokých škol, aby u nás nastartovali svojí kariéru,“ uvedla Veselá. “Díky vzájemné podpoře v týmu jsme si schopni poměrně rychle vychovat vlastní specialisty a seniory v podstatě pro jakoukoli činnost.”

Vzhledem k růstu by letos Pepa.cz rád nabral desítku zaměstnanců. Celkem pro Pepa.cz pracuje přes 50 zaměstnanců.

O Pepa.cz

Slevový portál Pepa.cz odstartoval v lednu roku 2011 a ihned po spuštění se držel mezi TOP 5 tuzemskými slevovými portály. V současné době je s obratem 363 milionů Kč (za rok 2015) dvojkou na českém trhu. Specializuje se především na kategorii tuzemského i zahraničního cestování. Portál působí také na Slovensku jako Jožko.sk.