Novou retro digitální kampaň GRANKA připravila agentura TRIAD Advertising

Tradiční česká značka instantního kakaa GRANKO a reklamní agentura TRIAD Advertising spustily digitální kampaň s názvem Vraťte se do dětství. TRIAD se rozhodl komunikovat retro obaly GRANKA, které budou k dostání v obchodní síti AHOLD, krátkými stop motion videi, ve kterých se objevují hračky ze 70. a 80. let.   (TZ)

GRANKO retro

„Cílem této kampaně bylo probudit v lidech nostalgii a přimět je zavzpomínat si na dětství. S videi, které agentura TRIAD Advertising připravila, jsme velmi spokojeni, adekvátně komunikují značku GRANKO“, řekla Lucie Saláková, brand manažerka značky GRANKO.

TRIAD Advertising celou digitální kampaň vytvořil ve své in-house produkci s původní kreativou. Kampaň v průběhu následujících týdnů poběží na Facebooku a Instagramu v Česku i na Slovensku.

„Tvorbu této kampaně jsme si velmi užívali, protože jsme při ní mohli vzpomínat, co nám jako malým dělalo největší radost. Naše interní produkce zapracovala původní kreativu a technika stop motion nám připomíná časy, kdy reklamě kraloval Pan Vajíčko“, řekla Petra Jankovičová, managing director TRIAD Advertising.