Jindřich Koch je novým českým Channel Sales Managerem Kaspersky Lab

Společnost Kaspersky Lab v České republice jmenovala Jindřicha Kocha na pozici Channel Sales Manager. Jindřich Koch rozšíří stávající šestičlenný tým českého zastoupení společnosti a na starosti bude mít především rozvoj obchodních aktivit v České a Slovenské republice. (TZ)

Jindřich Koch má více než 15 let zkušeností s podporou a rozvojem obchodních partnerů a zákaznických vztahů. Působil v oddělení nepřímého prodeje ve společnosti AVG Technologies pro Českou a Slovenskou republiku. Pracoval také v dalších významných společnostech, kde rozvíjel vztahy k zákazníkům a obchodním partnerům, jako například CDC Data s. r. o., PVT Net či  Zoner Software s. r. o. Tam rozvíjel obchodní příležitosti a řídil oddělení vztahů se zákazníky pro Českou republiku a Slovensko. Před nástupem do Kaspersky Lab zastával pozici Produkt Managera ve společnosti Konica Minolta Business Solution Czech, spol. s r. o., v níž se staral o rozvoj značky na českém trhu a podporu jak přímého, tak nepřímého prodeje.

Na pozici Channel Sales Managera pro český a slovenský region bude mít Jindřich Koch na starosti rozvoj aktivit s novými i stávajícími obchodními partnery, kteří se zabývají bezpečnostním řešením pro B2B segment zákazníků, od malých po středně velké společnosti. Dalším neméně důležitým úkolem bude rozvoj distribuční sítě na svěřeném území.

O společnosti Kaspersky Lab

Kaspersky Lab je mezinárodní společností, která se zabývá kybernetickou bezpečností a funguje již od roku 1997. Své rozsáhlé odborné znalosti kybernetických hrozeb využívá Kaspersky Lab při vytváření bezpečnostních řešení a služeb k ochraně podniků, kritické infrastruktury, vládních organizací a uživatelů po celém světě. Portfolio společnosti zahrnuje špičkové zabezpečení koncových bodů a specializovaná bezpečnostní řešení a služby sloužící k ochraně proti sofistikovaným a neustále se vyvíjejícím digitálním hrozbám. Technologie Kaspersky Lab chrání celosvětově více než 400 milionů uživatelů a 270 tisíc korporátních klientů. Více se dozvíte na www.kaspersky.cz.