Konference Multichannel & Data & Trendy: S novým názvem přicházejí nová témata

PRAHA, 29. března 2016 – Nové informace, nové nápady, nové kontakty. Tak zní motto již tradiční konference Multichannel, která letos přichází s pozměněným názvem „Multichannel & Data & Trendy”. Právě nové trendy spojené se stále důležitějším fenoménem efektivního zpracování dat budou jedním z výrazných témat konference. Otázka, na kterou budou letošní řečníci hledat odpověď, přitom zůstává stejná: Jak zvládnout váš byznys v náročné multikanálové době. (TZ)

Konference Multichannel & Data & Trendy se letos koná již počtvrté a v předchozích letech na ní vystoupilo téměř pět desítek inspirativních řečníků především z oblastí managementu a marketingu.

„Pro Multichannel 2016 se nám podařilo zajistit rekordní množství řečníků. I proto jsme se rozhodli odpolední část programu rozdělit do dvou samostatných paralelně probíhajících bloků, z nichž jeden bude více zaměřen na datovou analýzu, druhý na trendy. Účastníci si tak budou moci zvolit ty přednášky, které je nejvíce zajímají,” přiblížil formát letošního Multichannelu Tomáš Hájek, výkonný ředitel pořádající asociace ADMEZ.

„V letošním roce jsme se mimo jiné rozhodli zaměřit na stále aktuálnější téma využití dat v kontextu online marketingu a digitální transformace. Program ale slibuje zajímavá vystoupení nejen předních tuzemských specialistů na analýzu dat a datovou žurnalistiku, ale i dalších inspirativních řečníků,” doplnil Tomáš Jindříšek, Managing Partner digitální agentury DARK SIDE, která konferenci spolupořádá.

Mezi očekávanými hosty se objeví například Tomáš Růžička – specialista na online marketing a e-mailing. Současný CMO ve společnosti VIVmail.cz o e-mail marketingu přednáší na VŠE nebo ČZU v Praze a na konferenci Multichannel vystoupí s přednáškou „Budujte e-mailingem spokojené zákazníky co rádi utrácejí”. V té se bude věnovat automatizovaným kampaním s cílenou nabídkou, které dokáží vydělávat peníze a zároveň zaručit spokojenost zákazníků. Na něj naváže Zdeněk Pejcel, Account Executive CZ&SK v Salesforce.com, se svou přednáškou „Nakupování jako osobní zážitek”.

S přednáškou „Wearables a reklama – má to vůbec cenu?” vystoupí Executive Director společnosti Ipsos UU Eva Veisová. Hlavním bodem její přednášky bude, jak už název napovídá, nositelná elektronika a to, jak ji využít v kombinaci s dalšími kanály k posílení interakce se zákazníky. Eva se už více než šestnáct let pohybuje v oblasti výzkumu trhu, v letech 2010-2012 byla ředitelkou Synovate pro ČR a Slovensko. Dříve působila na Univerzitě Karlově, v současnosti mimo jiné přednáší na VŠE v rámci kurzu Market Research Academy.

Dále se představí například spoluzakladatel agentury H1.cz David Špinar, který se podívá na budoucnost reklamy podle Googlu nebo zakladatel MORIS design Radomír Klofáč se zamyšlením nad propojením online světa s nákupním zážitkem v místě prodeje. Milan Zvára z digitální agentury DARK SIDE se pak zastaví nad současným fenoménem Youtuberů jako prodejního nástroje a Jan Havlíček s Dominikem Hrodkem přiblíží na příkladu projektu Česko v datech současnou datovou žurnalistiku a možnosti jejího využití.

Mezi dalšími potvrzenými řečníky jsou Tomáš Votruba z TL5 Digital, Vratislav Sejk z Unicorn Systems, Managing Director Actum+ Michal Popelář, vizuální facilitátor a trenér Beata Brosková nebo Ondřej Šuch, manažer Nadace ČEZ.

„Tradicí se stala už i závěrečná afterparty,” připomíná výkonný ředitel asociace ADMEZ Tomáš Hájek. „Stejně jako při ostatních našich akcích, i v případě Multichannelu klademe důraz nejen na kvalitní a přínosný obsah jednotlivých přednášek, ale i na možnosti následného networkingu,” dodal Hájek.

Multichannel & Data & Trendy se uskuteční 31. března 2016 od 9 hodin v budově OKsystem, Na Pankráci 1690/125, Praha 4 a v případě včasné registrace můžete získat výraznou slevu. Pokud se registrujete do 11. března 2016, je cena vstupenky 3900,- Kč bez DPH. Při registraci od 12. března pak činí cena vstupenky 4900,- Kč bez DPH.

O agentuře DARK SIDE

Agentura DARK SIDE realizuje online a marketingové strategie, webové prezentace, online kampaně, konzultační činnost, e-commerce, sociální média, mobilní řešení, direct marketing, věrnostní programy a další. Svým klientům zajišťuje také PR a organizaci eventů. Výrazně překračuje hranice digitálního světa a nabízí unikátní kompetenci v oblasti propojení standardních a digitálních marketingových kanálů. Mezi klienty patří významné zahraniční i české firmy, jako je Nestlé, Danone, ČSOB, Uniqa, obchodní centra Chodov & CČM, Mountfield nebo Zásilkovna.cz.

O asociaci ADMEZ

ADMEZ (asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu) je profesním sdružením firem podnikajících v přímém marketingu a prodeji na dálku. V rámci České republiky je členem Svazu obchodu a cestovního ruchu, na mezinárodním poli pak Evropské konfederace kontaktních center (ECCCO) a Federace evropského přímého a interaktivního marketingu (FEDMA). ADMEZ kromě konferencí organizuje vzdělávací a poradenské aktivity v rámci tzv. Eshop klubu, rozvíjí řadu projektů pro call centra nebo spolupořádá soutěž Český direkt & promo. Spolupracuje s řadou jiných profesních organizací a vzdělávacích subjektů.