Rubikon PR od 1. dubna pracuje pro Velikonoce

Praha, 1. dubna 2016 — Novým klientem agentury Rubikon PR se od 1. dubna staly Velikonoce. Rubikon PR bude pečovat o komunikaci Velikonoc i mimo obvyklé poměrně krátké předvelikonoční období. (TZ)

800-pexels-cuddly-toy-costume-disguised-easter-bunny

“Velikonoce jsou nejvýznamnějším křesťanským svátkem,” připomíná Šimon Rákosník, Managing Partner Rubikon PR. “Neměli bychom právě na tuto skutečnost zapomínat i přes řadu jiných pohledů, které dnes na Velikonoce máme. Myslíme si, že bychom měli výrazněji chápat Velikonoce i jako symbol jara a plodnosti,” dodává.

„Každý rok sledujeme alarmující pokles odběru vrbových proutků i stále prořídlejší party koledníků, rozhodli jsme se proto zařadit do komunikačního mixu i PR, abychom tento trend zvrátili,“ říká k nově navázané spolupráci zástupce marketingu Velikonoc.

Věděli jste, že například v Anglii jsou o Velikonocích muži přivazováni k židlím a za propuštění jsou požadovány peníze či že v Norsku se o Velikonocích řeší vraždy? V Česku se v rámci rovnosti pohlaví sice ženy nejprve podrobí vyšlehání pomlázkou, ale vzápětí to mužům oplácejí poléváním kbelíky studené vody.

Beránek, kříž, velikonoční oheň, křen, mléko s medem, zajíček, vajíčka, pomlázka, svíce ale třeba i kočičky jsou příklady mnoha velmi různorodých symbolů, které patří k Velikonocům. “Kočičky jsou jedním z nejlepších způsobů, jak si připomínat Velikonoce i v průběhu roku. Kde by byl Internet bez kočiček?” upozorňuje Daniel Dočekal, Chief Digital Officer v Rubikon PR.

Věděli jste také, že z neznámých důvodů mají české hypermarkety celý rok v prodeji bílá vejce, ale na Velikonoce je nahrazují pouze vejci hnědými? Hnutí za obnovu tradičních Velikonoc, veřejně prospěšná společnost se sídlem ve Vajíčkově, se domnívá, že jde o konspiraci a chystá se proti tomuto nešvaru příští rok bojovat otevřením e-shopu s vajíčky.

Málokdo také tuší, že slovo pomlázka je odvozené od slova pomlazení a tedy ve skutečnosti omlazení. “Je toho hodně, co bychom si měli o Velikonocích připomínat,” říká Šimon Rákosník.

Kořeny Velikonoc sahají až do starověkého Egypta, kde Chonsu, syn Amona, stvořitelsky oplodní Kosmické vejce. Není nezajímavé, že Chonsu měl zelenou kůži a Amon (Amun) je v mytologii ekvivalent řeckého Dia.

O Rubikon PR

Rubikon PR je mladá agentura tvořená zkušenými lidmi, kteří jsou přesvědčeni o významu a nezbytnosti PR pro úspěch firem na trhu. Naše výzva zní: Překročte s naší pomocí komunikační Rubikon, dejte hlas vlastní komunikaci a nebojte se přihlásit k vlastnímu úspěchu. Rubikon PR věří, že kvalitní PR je zejména investicí do budoucna, která společnostem přináší nejen lepší reputaci, ale také růst výdělku.