Týdeník TÉMA je jedničkou mezi zpravodajskými týdeníky, na pultech předstihl Reflex

Týdeník TÉMA je nejprodávanějším titulem na stáncích v kategorii zpravodajských týdeníků. Vyplývá to z dnes zveřejněných dat ABC ČR za březen 2016. V pultovém prodeji dosáhl průměru 29 596 výtisků, předstihl časopis Reflex a stal se jedničkou v tomto segmentu. (TZ)

Týdeníku TÉMA se daří i ve čtenosti. Za poslední dvě měření v Media projektu narostla čtenost o 50% a dosahuje téměř 100 000 čtenářů na vydání.

Příští číslo, které bude v prodeji tento pátek, 13. května, pojmenoval tým Zdeňka Šustra jako Husitská akta X. Přináší pohled husitů na islám či na Karla IV. – a odhalí i to, jak Jan Žižka jednou těžce zhřešil.

Vydání bude podpořeno celostátní rádiovou kampaní, tiskovou kampaní v titulech mediální skupiny MAFRA, on-line kampaní na sociálních sítích a také přímou podporou na POS.