Praha 1. června 2016 – Letošní Osobností českého direct marketingu se stala Simona Benešová. Vyhlašovatel soutěže, Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu (ADMEZ), ocenil jak její dlouholetou úspěšnou práci ve sféře kontaktních center, tak její patnáctiletou vzdělávací a networkingovou činnost, například na platformě CC fóra. (TZ)
„ADMEZ neuděluje titul „Osobnost českého direct marketingu“ za úspěšnou jednorázovou akci. U Simony je dlouhodobý přínos oboru nezpochybnitelný,“ řekl ředitel asociace ADMEZ Tomáš Hájek a dodal, že byznys kontaktních center je náročný a mediálně sledovaný, proto je třeba věnovat velkou pozornost kvalitě telemarketingových služeb.
Kdo je Simona Benešová
Aktuálně (více než 10 let) pracuje jako Site Manager v Service Excellence Centru BlueLink International, dceřiná společnost Air France – KLM.
Narodila se v Praze a vystudovala ČVUT, obor Automatizované systémy řízení. Ve své profesní kariéře se převážně věnovala marketingu, klientské péči a krizovému řízení. Studovala Psychologii práce a řízení, své vzdělání kontinuálně rozšiřuje v mnoha oborech, jako například v oblasti informačních technologií, projektovém řízení či koučinku.
V období let 2000 až 2004 vybudovala Národní klientské centrum pro významného telekomunikačního operátora, společnost UPC. V této společnosti byla členkou Dozorčí rady. Předtím působila na manažerských pozicích v oblasti FMCG a výroby.
Českou pobočku skupiny BlueLink, dříve TEAM TRACKERS vede od roku 2005. Pod jejím vedením se pobočka rozšířila z původních 45 zaměstnanců na více než 500členný tým. V posledním roce převzala také řízení partnerských center v Bulharsku, Egyptě, na Madagaskaru a v Holandsku.
Je zakladatelkou CC fóra (sdružení profesionálů v oboru call center) a Mistryní sportu, medailistkou ze světových soutěží. Jejím krédem, které promítá i do atmosféry ve firmě, je být „friendly demanding“, respektovat druhé a umět brát věci pozitivně a s úsměvem. Z vrcholového sportu si odnesla vedle disciplinovanosti a efektivity, i smysl pro fair play.
Má dvě dospělé děti, miluje cestování a jediné, co jí chybí, je mít dny o něco delší
ADMEZ uvádí osobnosti do pomyslné directmarketingové síně slávy od roku 2009. Ocenění zatím získali: Luboš Beniak (Reader´s Digest), Jan Dvořák (IMP, Kosmetika Fleur de Santé), Evžen Drtina (Wunderman), Aleš Hýbner (Teleperformance), Jiří Schneller (Aegon Pojišťovna) a Naďa Šolcová (win-win network).