Medio Interactive posiluje konzultantský i obchodní týmMedio Interactive

Analytická a konzultační agentura Medio Interactive (http://www.medio.cz/) zaměstnala nové lidi z eBaye, AVASTu, Adexpresu či Refreshe. (TZ)

Novým vedoucím PPC oddělení v Medio Interactive je Antonín Zíka. Přichází po dvouletém působení na pozici PPC specialist v agentuře Adexpres, předtím pracoval v mediální agentuře OMD. Výkonnostnímu marketingu se věnuje téměř 5 let. Během té doby se staral o klienty napříč různými obory se zaměřením na e-commerce, branding i budování awareness. V Mediu bude mít na starosti nejen správu klientských kampaní, ale zejména business development služeb v oblasti výkonnostního marketingu.

E-mailingové oddělení nově vede specialista na e-mail marketing a MailChimp trenér Roman Lelek. Přišel po působení na obdobné pozici v aukční agentuře Ebay, kde měl na starost především exekuční část e-mailingu. V Mediu bude rozvíjet poskytované e-mailingové služby od obecných strategií přes automatizace, segmentace a personalizace rozesílek až po implementaci nástrojů MailChimp, Apsis a Silverpop. Pod hlavičkou vzdělávací agentury Medio Akademie bude také školit kurz e-mail marketingu a MailChimpu.

Konzultační oddělení posiluje od srpna UX specialista Jiří Jakubec. Poslední čtyři roky pracoval jako UX designer ve společnostech Refresh a Render Legion. Návrhu uživatelských rozhraní, testování a uživatelskému výzkumu se bude věnovat i v Mediu. V rámci konzultačního oddělení bude zastřešovat a rozvíjet všechny služby týkající se návrhu webů, UX, použitelnosti a optimalizace konverzního poměru.

Řady webových konzultantů rozšířuje také Vladimír Saur. V minulosti pracoval jako SEO a UX konzultant v agentuře H1.cz, SEO konzultant v Centrum Holdings, naposledy pak jako analytik a traffic manager v AVAST Software. Všechny tyto své zkušenosti teď zúročí v Medio Interactive jako SEO a UX konzultant při péči o velké a korporátní klienty.

Obchod má v Mediu nově pod palcem Martin Limburský. Přišel ze společnosti Edomed, výhradního distributora zdravotnických přístrojů Philips a Shimadzu, kde působil čtyři roky na obchodně-konzultační pozici. Ke světu dat, analytiky a online marketingu měl ale vždy blízko. Jeho úkolem v Medio Interactive je rozvíjet aktivní obchod se zaměřením na oblast datové analytiky a business intelligence.

O společnosti:

Medio Interactive, s.r.o., je analytická a konzultační agentura. Zaměřuje se na webovou a datovou analytiku, business intelligence, návrh a rozvoj webů a online marketing. Pod hlavičkou Medio Akademie také pořádá různé odborné kurzy a konference. Na trhu působí již sedmým rokem. Mezi klienty Media patří například Mall.cz, O2.sk, AAA Auto, Moneta Money Bank, ELIT, Kettler.cz nebo Lékárna.cz.