DPD, přední přepravce a inovátor v oblasti e-commerce v České republice i v Evropě, si pro své komunikační aktivity vybralo agenturu SquareMedia Oldřicha Dostála, která se postará o kompletní komunikační aktivity pro B2B i B2C segment. Mediální plánování a nákup zajistí agentura Red Media z nákupní aliance MediaBlock. (TZ)
„Navázání spolupráce s DPD je pro nás zásadním milníkem. Doručování radosti a inovace, to jsou hodnoty, na které se budeme soustředit. Spojení s DPD nám zajišťuje ještě lepší pohled do světa e-commerce a logistiky, což je dnes nezbytnou součástí digitální strategie,“ řekl ke spojení Oldřich Dostál, zakladatel agentury SquareMedia.
“Obě agentury jsme si vybrali, protože nám nabízí nový pohled na to, jak oslovit naše zákazníky z oblasti B2B i B2C. Ten může do budoucna pomoci pozitivně ovlivnit jak vnímání značky DPD, tak podpořit prodej,” uvedl Ondřej Vaňha, výkonný ředitel DPD.
Agentury budou mít v následujících letech spolupráce společně na starosti posílit identitu značky, vztahy s partnery a pomoc generovat nové obchodní příležitosti. Úkolem bude zvýšit povědomí o značce jak v segmentu e-commerce, tak v rámci B2B. Na prvních projektech už agentury začaly pracovat. Chystá se kampaň na podporu nové služby Sobotní doručení i marketingové aktivity pro B2B segment. SquareMedia bude také zajišťovat komunikaci napříč sociálními sítěmi.
—————————
O SquareMedia
SquareMedia je nová strategická komunikační agentura, která nabízí kombinaci kreativity, mediálního plánování a logistiky. Agentura disponuje vlastním skladovacím a logistickým zázemím, což umožňuje reklamním zadavatelům rychlý a efektivní vstup do světa e-commerce. Agentura má za sebou první digitální a e-commerce projekty pro Vodafone a značku Milka z portfolia společnosti Mondelez.
O Red Media
Red Media je největší česká nezávislá online mediální agentura, která se specializuje na výkonnostní marketing. Agentura vznikla v roce 2011 a od roku 2013 je součástí komunikační skupiny Kindred Group. Klienty agentury jsou mimo jiné skupina ČSOB, Karlovarské minerální vody, LG, Zoot, NN nebo J&T Banka. V roce 2016 vytvořila spolu s agenturami Go.Direct, Spoko a Blaze mediální alianci s centrálním nákupem médií MediaBlock.
O DPD
DPD CZ je součástí DPDgroup, druhé největší mezinárodní přepravní sítě v Evropě. V České republice je společnost DPD přední poskytovatel přepravních služeb, který s 330 zaměstnanci a 600 kurýry doručí každoročně téměř 12 milionů zásilek. Díky inovativním technologiím, expertním znalostem a výborné péči o zákazníky poskytuje DPD nejlepší zkušenost s doručením všem svým zákazníkům. Inovativní službou Predict nastavuje společnost DPD nové standardy v doručování. Zákazník předem ví, kdy mu bude zásilka doručena s přesností na jednu hodinu. Zároveň si může doručení změnit tak, jak mu vyhovuje. Jako součást DPDgroup může DPD CZ využít více než 22 000 výdejních míst Pickup napříč celou Evropou a doručovat do 230 zemí po celém světě. DPDgroup je přepravní síť společnosti GeoPost, která s pomocí 50 000 zaměstnanců doručuje denně více než 3,6 milionu zásilek. GeoPost je mateřská společnost DPD vlastněná Le Groupe La Poste, která v roce 2015 vykázala tržby ve výši 5,7 miliard EUR.