Agentura Grunex kupuje podíl v televizním pořadu Re-Play

24. 8. 2016 – Agentura Grunex, specializující se na marketingové a PR aktivity se zaměřením na počítačové hráče, koupila 40% podíl v nejsledovanějším televizním herním pořadu Re-Play. Cílem je nabízet klientům provázanější a koncepčnější kampaně. Finanční podrobnosti transakce nebyly zveřejněny. (TZ)

Grunex vstupuje do herního pořadu Re-Play jako 40% spolumajitel, přičemž 60 % zůstane v držení stávajícího majitele a hlavního producenta Vojtěcha Nováka, který Re-Play v roce 2009 založil.

Re-Play je nejsledovanějším lokálním televizním herním pořadem, který má ohromnou komunitu hráčů a fanoušků. Koupí významného majetkového podílu reagujeme na zvýšenou poptávku o herní kampaně zejména ze strany IT klientů. Budeme tak schopni splnit jejich očekávání nejen na poli pořádání lokálních eventů či realizací online kampaní, ale nově i v rámci televizního vysílání,“ říká Martin Liberský, majitel agentury Grunex a dodává: „Naše předchozí kampaně v pořadu Re-Play byly klienty hodnocené v superlativech a od roku 2017 budeme mít k dispozici ještě atraktivnější reklamní balíčky.

Komunita pořadu Re-Play na facebookové stránce čítá přes 303 tisíc fanoušků, což ji řadí na celkově osmé místo mezi všemi facebookovými stránkami v ČR. Sílu pořadu dokládá i nedávný úspěch v crowfundingové kampani na Startovac.cz, kde Re-Play od fanoušků požadoval 200 tisíc na stavbu nového studia, ale vybral přes 1,17 milionu, tedy 587 % požadované částky.

Grunex vznikl v roce 2009 jako herní portál pořádající online turnaje a postupem času se transformoval na agenturu specializující se na komunitu počítačových hráčů. Aktuálně oslovuje měsíčně přes 150 tisíc unikátních uživatelů na vlastních online portálech a dalších 100 tisíc fanoušků na herních facebookových stránkách a skupinách, které provozuje. Agenturní zásah se nyní spoluprací se silnými kanály pořadu Re-Play ještě násobně zvýší.

 

O agentuře Grunex

Agentura Grunex poskytuje marketingové a PR služby se specializací na klienty zaměřené na cílovou skupinu počítačových hráčů. Provozuje také významná lokální herní média, jako například e-sport portál Grunex.com a komunitní portál TryHard.cz. Oba jsou ve svém zaměření lokálně největšími weby (počtem unikátních uživatelů měsíčně). Kromě nich provozuje Grunex také řadu dalších herních facebookových stránek a skupin. Celkový měsíční zásah agentury je přes 150 tisíc unikátních hráčů na herních portálech a přes 100 tisíc hráčů na herních facebookových stránkách a skupinách.

O pořadu Re-Play

Nejsledovanější televizní herní magazín o novinkách na scéně počítačových a konzolových her vysílaný v premiéře každou sobotu na Prima COOL. Tvářemi pořadu jsou v herní komunitě známí a oblíbení moderátoři Mikoláš Tuček a Alžběta Trojanová, kteří za sebou mají bohaté zkušenosti s herní žurnalistikou. Odborný redaktorský tým v čele s Vojtěchem Novákem, hlavním producentem, připravuje každý týden pravidelné recenze, rozhovory, novinky, triky a další zajímavostí z herního světa. Re-Play si od svého vzniku v roce 2009 vytvořil ohromnou komunitu fanoušků. Na facebookové stránce pořadu komunita čítá přes 300 tisíc fanoušků a díky ní v kampani na Startovac.cz vybral Re-Play přes 1,17 miliony korun na stavbu nového studia, tedy 587 % původně požadované částky.

 

Reklamy