Do Creative Docku přišli Šturm, Jarolím a Vakrman. Hledají se šéfové pro nové projekty

Do Creative Docku, který staví firmy pro české i mezinárodní korporace, nastoupili tři noví lidé. Jsou jimi Daniel Šturm, Libor Jarolím a Tomáš Vakrman. Šturm nastoupil jako projektový lídr, Jarolím se bude starat o digitální marketing a Vakrman bude analyzovat Big data. Creative Dock také hledá nové šéfy pro projekty, které zde vznikají. (TZ)

2016-09-07 14_03_32-CreativeDock

Daniel Šturm získal první pracovní zkušenosti v médiích. V televizi Nova a na rádiu Evropa 2 dělal šéfa marketingu. V roce 2007 vyměnil média za bankovnictví a šest let vedl marketing v České spořitelně. Hlavou marketingu byl také v Home Creditu, ve kterém od roku 2014 pomáhal spouštět platformu na půjčování peněz mezi lidmi Zonky. Po této zkušenosti se rozhodl připojit ke Creative Docku. Je mu 49 let a ve volném čase se rád věnuje nejrůznějším sportům.

Libor Jarolím před nástupem do Creative Docku pracoval ve společnostech Tutor a Storyous. V digitálním marketingu se pohybuje od roku 2009 a v Creative Docku šéfuje digitálnímu marketingu a jeho úkolem bude vytvořit a vést vlastní tým zodpovědný za tuto oblast.

Poslední posilou Creative Docku je Tomáš Vakrman. V minulosti pracoval pro Národní ekonomickou radu vlády a pro e-shop s módou Zoot, kde měl na starosti hi-tech sekci. Další zkušenosti nabral jako business analyst a konzultant ve společnostech Accenture a Ernst & Young. V Creative Docku je součástí Big data týmu, který vede Miroslav Esser.

V Creative Docku se v současné době chystají nové projekty v energetice, bankovnictví, pojišťovnictví a automobilovém průmyslu – to vše v rámci ČR i mezinárodně. Právě do čela těchto a dalších projektů hledá Creative Dock talentované, nadšené a hlavně zodpovědné lidi.

“Máme hodně projektů v různých fázích vývoje, a proto hledáme nové lidi. Jsme ale hodně vybíraví, tak hledáme neustále a důkladně. Hodně kandidátů vypadne v průběhu našeho přijímacího procesu, který se skládá z několika kol pohovorů. Jeho součástí je také dvoudenní pracovní úkol, který nám pomáhá zjistit, jestli k nám člověk opravdu zapadne. Máme specifické nároky, ale lidi se u nás můžou zapojit do projektů, které mají energii a nápad. Nedávno jsme se například domluvili se Sodexo a budeme pro ně stavět startup z oblasti zaměstnaneckých benefitů,” dodává Pejša.

Kromě lidí na pozice CEO obsazuje Creative Dock i další pozice – zejména datových analytiků a projektových manažerů. Více informací o nabízených pozicích najdete na http://www.creativedock.cz/#career. V případě zájmu můžete kontaktovat COO Creative Docku na ann.hofvander@creativedock.cz.

O Creative Dock

Creative Dock Martina Pejši je firma, která staví další firmy. Zaměřuje se na vytváření startupových projektů pro velké korporace a investory. V jeho rámci vzniklo již několik malých firem, které na trh přinášejí inovativní služby obvykle postavené na jednoduché online platformě, kvalitní zákaznické péči a originální komunikaci.

Mezi projekty vytvořené v Creative Docku patří například Zonky, Sečteno, Single Case, KupNajisto a další. V současné době v Creative Docku pracuje 250 lidí, kteří pracují na jednotlivých projektech.