Horkavý převzal Client Service v SR a Vopálková je Junior Project Manager

Praha 21. září 2016 – Společnost Promoteri.eu, zaměřená na promotéry, hostesky a merchandising s působností po celé ČR a SR, přivítala ve svých řadách dva nové spolupracovníky. Novým manažerem pro klientský servis na Slovensku se stal Eduard Horkavý a na pozici juniorní projektové manažerky nastoupila Aneta Vopálková. (TZ)

Eduard Horkavý začínal v agentuře Promoteri.eu v roce 2014 jako produkční. Z této pozice se díky svým zkušenostem rychle vypracoval na merchandiséra a nyní přechází do vedení slovenské pobočky společnosti. Z pozice Client Service SR přijímá objednávky a dohlíží na hladké uskutečnění všech agenturních akcí na Slovensku s důrazem na podporu prodeje na konkrétních místech. Eduard před příchodem do Promoteri.eu působil jako pracovník ve sportovních zařízeních. Aktuálně studuje Technickou univerzitu v KE a ve svém volném čase se věnuje adrenalinovým sportům a turistice.

Druhou posilou je Aneta Vopálková, která je na pozici Junior Project Manager zodpovědná za koordinaci jednotlivých akcí. Dříve pracovala jako sales assistant ve firmě Klenoty Diamond Club, kde zajišťovala chod butiku, komunikovala se zákazníky a působila také jako konzultantka. Své letité zkušenosti s vedením lidí také nasbírala ve StarBucks Cafe. Vystudovala jednooborovou psychologii na Univerzitě Karlově. Je členkou taneční skupiny FJUnit, kterou vede Filip Jankovič. Kromě toho jsou její zálibou kruhové tréninky.

„Firmy působící na Slovensku si uvědomují, jaké výhody jim nabízí sales promotion a merchandising. Za minimální náklady jim dokáží mnohonásobně zvýšit prodeje. I proto jsme potřebovali posílit náš tým o další odborníky, kteří nám pomohou růst nejen na Slovensku,“ řekl Vít Krčmář, jednatel společnosti Promoteri.eu.

O společnosti Promoteri.eu
Promoteri.eu jsou největší ryze českou agenturou zaměřenou na promotéry a hostesky pracující po celé ČR a SR. Na jakýchkoli místech (eventech, školeních, předváděcích, ale i kulturních akcích) profesionálně zastupují značky či odvětví daného klienta a oslovují a detailně seznamují lidi s jejich portfoliem. Díky uložené historii o veškerých uskutečněných akcích posílají na každou kampaň toho nejvhodnějšího člověka. Od roku 2006 bylo v České a Slovenské republice prostřednictvím agentury uskutečněno přes 2 000 akcí a databáze promotérů a hostesek obsahuje 6 200 registrovaných kontaktů, z nichž je polovina prověřených a vyzkoušených. I díky tomu získávají klienti dlouhodobé spolupracovníky pro svoje kampaně na podporu značky či produktů, které promotéři přijímají za své.