Marian Moštík novým HR ředitelem Promoteri.eu

Praha 20. března 2019 – Novým personálním ředitelem agentury Promoteri.eu se stal Marian Moštík (40 let). Má dvanáctiletou praxi ve službách a strojírenství, kde navrhoval, implementoval, plánoval a řídil projekty změn. Na pozici přišel z české firmy LAC, kde posledních 5 let působil na pozici Human Resource Manager.

V nové roli má na starosti lidské zdroje, nábor nových zaměstnanců a jejich výkonnost. V agentuře Promoteri.eu ho čeká restrukturalizace HR týmu a vybudování efektivního náborového oddělení pro mass recruitment. Má na starosti design a implementaci komplexního on-line rozhraní a mobilní aplikace, která bude splňovat nároky dnešní doby a mladých uchazečů. „Spojuji svůj názor s názorem druhých a na základě toho realizuji specifické cíle. Snažím se, aby práce byla odvedena podle vysokých standardů, vážím si znalosti druhých a jednám fér,“ uvedl ke svému nástupu Marian Moštík, Head of HR v Promoteri.eu.

Nábory v agentuře Promoteri.eu hrají zásadní roli. „Denně dodáváme desítky pracovníků po celém Česku a Slovensku. Máme více jak 17 900 registrovaných brigádníků, ze kterých rekrutujeme hostesky, promotéry a další profesionály na akce různého druhu. Proto naše HR oddělení potřebuje výborného manažera, kterým je právě Marin Moštík,“ dodal Vít Krčmář, jednatel agentury Promoteri.eu.

Před příchodem do společnosti Promoteri.eu působil Marian Moštík na manažerských pozicích v personalistice, top managementu a vzdělávání. Má za sebou zkušenosti s přenosem firemní strategie do konkrétních akcí, reengineering procesů, zvyšování schopnosti pracovníků, implementaci Lean strategie a řízení změn.

O společnosti Promoteri.eu
Promoteri.eu jsou největší ryze českou agenturou zaměřenou na promotéry a hostesky pracující po celé ČR a SR. Na jakýchkoli místech (eventech, školeních, předváděcích, ale i kulturních akcích) profesionálně zastupují značky či odvětví daného klienta a oslovují a detailně seznamují lidi s jejich portfoliem. Díky uložené historii o veškerých uskutečněných akcích posílají na každou kampaň toho nejvhodnějšího člověka. Od roku 2006 bylo v České a Slovenské republice prostřednictvím agentury uskutečněno přes 3 210 akcí a databáze promotérů a hostesek obsahuje přes 17 900 registrovaných kontaktů, z nichž je polovina prověřených a vyzkoušených. I díky tomu získávají klienti dlouhodobé spolupracovníky pro svoje kampaně na podporu značky či produktů, které promotéři přijímají za své.