Sales promotion pro Jacobs Douwe Egberts a Benefit Plus zajišťuje agentura Promoteri.eu

Praha 14. listopadu 2018 – Jacobs Douwe Egberts, společnost zaměřená na kávu a čaj, a Benefit Plus, první on-line cafeterie v Česku a střední Evropě, si pro spolupráci v oblasti sales promotion vybrali agenturu Promoteri.eu. Předmětem kooperace jsou aktivity vedoucí k rozšíření visibility produktů u vybraných zákazníků.

V případě Jacobs Douwe Egberts, jde o podporu prodeje kávových kapslí Tassimo a kávovarů Bosch Tassimo na prodejnách Alza.cz, Okay, Euronics a Datart. Kromě zajištění promotérů a hostesek je úkolem agentury Promoteri.eu sales promotion jak nového inteligentního kávovaru, tak kapslí, a budování zákaznické loajality, mimo jiné formou edukace zákazníků.

Program Benefit Plus potom díky sales promotérům významně rozšiřuje počet příjemců své on-line cafeterie. První spolupráce spočívala v celorepublikové návštěvě vybraných restauračních zařízení a následném uzavření smlouvy pro akceptaci elektronických stravenek. O toto se postaral dvacetičlenný tým promotérů. „V našem projektu elektronických stravenek Benefit Plus se nám dlouhodobě nedařilo vybudovat dostatečně velkou smluvní síť restaurací, abychom mohli plně konkurovat vydavatelům papírových stravenek. Provedli jsme tedy technologické změny a zároveň jsme oslovili společnost Promoteri.eu. Díky tomu se nám podařilo během několika týdnů rozšířit naši smluvní síť o stovky nových subjektů, což nám přineslo mnoho nových, významných zákazníků,“ vysvětluje podobu spolupráce Václav Kurel, ředitel Benefit Plus. Aktuálně odstartovala druhá vlna návštěv dalších restauračních zařízení v celé ČR.

O společnosti Promoteri.eu
Promoteri.eu jsou největší ryze českou agenturou zaměřenou na promotéry a hostesky pracující po celé ČR a SR. Na jakýchkoli místech (eventech, školeních, předváděcích, ale i kulturních akcích) profesionálně zastupují značky či odvětví daného klienta a oslovují a detailně seznamují lidi s jejich portfoliem. Díky uložené historii o veškerých uskutečněných akcích posílají na každou kampaň toho nejvhodnějšího člověka. Od roku 2006 bylo v České a Slovenské republice prostřednictvím agentury uskutečněno přes 2 920 akcí a databáze promotérů a hostesek obsahuje přes 14 200 registrovaných kontaktů, z nichž je polovina prověřených a vyzkoušených. I díky tomu získávají klienti dlouhodobé spolupracovníky pro svoje kampaně na podporu značky či produktů, které promotéři přijímají za své.

Reklamy