Společnosti Cisco a Salesforce oznámily strategickou alianci. Zaměří se na oblast týmové spolupráce, internetu věcí a na kontaktní centra

Praha 26. září 2016 – Společnosti Cisco a Salesforce oznámily uzavření strategické aliance, která se zaměří na vývoj řešení ve 3 oblastech: nástroje pro spolupráci, internet věcí a zákaznické služby. Obě společnosti budou spolupracovat především na vývoji produktů, které propojí příslušné platformy Cisco s produkty Salesforce. Cílem aliance je nabídnout podnikům nástroje pro zvýšení efektivity jejich zaměstnanců. (TZ)

V oblasti spolupráce poskytnou společnosti Cisco a Salesforce svým zákazníkům nativní integraci nástrojů Cisco Spark a Cisco WebEx s produkty Salesforce Sales Cloud a Service Cloud. Tato integrace umožní zákazníkům komunikovat prostřednictvím chatu, videa i hlasového hovoru, aniž by museli opustit prostředí Salesforce nebo instalovat plug-in. Tím se eliminují problémy spojené s přepínáním aplikací.

Integrace Cisco Jasper a Salesforce IoT Cloud má umožnit především komplexnější přehled firem o jejich službách postavených na internetu věcí. Zatímco Cisco Jasper poskytuje základní platformu pro zařízení internetu věcí, Salesforce IoT Cloud propojuje miliardy událostí a umožňuje jejich analýzu tak, aby poskytovatel služeb nabídl zákazníkovi přesně to, co vyžaduje. Jako příklad z praxe mohou sloužit nákladní vozidla připojená do internetu věcí. Zařízení z aut spravovaná v Cisco Jasper odesílají data do Salesforce IoT Cloud a díky tomu mohou být zákazníci informováni, v jakém stavu se jejich objednávka nachází. A to vše v reálném čase. Zaměstnancům pak například může systém ukázat, u kterého vozidla je nutné provést údržbu.

Spolupráce v oblasti zákaznických služeb si klade za cíl nabídnout komplexní řešení pro firemní kontaktní centra. Společnost Cisco svým produktem Unified Contact Center Enterprise zajišťuje technické zpracování hovorů a multikanálový management. Service Cloud společnosti Salesforce zase poskytuje agentům v kontaktních centrech přehled o zákaznících. Díky této integraci jim firmy mohou nabídnout služby, o které skutečně stojí.

Dokončení integrací nástrojů pro spolupráci je naplánováno na druhou polovinu roku 2017, stejně jako integrace v oblasti internetu věcí. Integrace Unified Contact Center Enterprise a Service Cloud je dostupná již dnes prostřednictvím online obchodu Salesforce AppExchange.

Více informací se dozvíte v originální tiskové zprávě společnosti Cisco zde.

 

O Cisco Systems

Cisco, (NASDAQ: CSCO) je celosvětovým technologickým lídrem, který již od roku 1984 pomáhá tomu, aby fungoval internet. Naši zaměstnanci, produkty a partneři pomáhají lidem navazovat bezpečná spojení a již dnes využívat digitální příležitosti zítřka. Další informace naleznete na newsroom.cisco.com nebo nás sledujte na Twitteru na @Cisco.