Řízení obchodu a marketingu společnosti ČD – Telematika má nově na starosti Peter Hudák

Peter Hudák je od 1. října 2016 nově pověřen řízením obchodu a marketingu společnosti ČD – Telematika, významného poskytovatele velkoobchodních internetových, datových a hlasových služeb a dodavatele služeb v oblasti správy, údržby i výstavby optických infrastruktur. Peter Hudák bude mít ve své nové roli na starosti řízení obchodních aktivit celé společnosti, další rozvoj obchodních příležitostí a posílení a zviditelnění firmy na ICT trhu. Ve funkci ředitele obchodu a marketingu nahradil Miloše Mastníka, který se po dvouletém působení v ČD – Telematika rozhodl čelit novým profesním výzvám. (TZ)

Peter Hudák se v segmentu telekomunikací pohybuje dvě desetiletí. Od jara loňského roku ve společnosti ČD – Telematika zastával pozici vedoucího oddělení Podpora prodeje. Předtím řadu let působil na různých manažerských pozicích v rámci skupiny GTS, a to jak na lokální, tak regionální úrovni. Do GTS přišel díky fúzi se společností Nextra, kde zastával pozici manažera nepřímého prodeje. Svou kariéru odstartoval ve společnosti Eurotel. Je absolventem Žilinské univerzity.

Peter Hudák (51) má již dospělé děti, takže má dostatek času i na své koníčky. Ve volném čase hraje tenis, jezdí na motorce, lyžuje a rád čte knihy.