Reklamy v segmentu telekomunikačních činností zatím letos nejvíce umístilo O2, celkem za 518 milionů

Ze zadavatelů segmentu telekomunikačních činností umístilo inzerci v nejvyšší ceníkové hodnotě v období leden-září 2016 O2 – předstihlo tak Vodafone, který žebříčku za stejné období dominoval v loňském roce. Letos byla hodnota jeho reklamního prostoru zatím druhá nejvyšší. Údaje o ceníkových hodnotách využitého reklamního prostoru pochází z pravidelného monitoringu reklamy Ad Intel, který realizuje společnost Nielsen Admosphere. (TZ)

Zadavatel O2 Czech Republic využil od začátku roku reklamní prostor v hodnotě 518 milionů korun, což je o 30 % více než loni ve stejném období. Je tak zatím největším inzerentem segmentu telekomunikačních činností. Inzerci v druhé nejvyšší ceníkové hodnotě letos prozatím zadal Vodafone Czech Republic, a to 418 milionů korun. Tato cena je zároveň srovnatelná s jeho výsledky v loňském roce.

Třetí T-Mobile Czech Republic využil reklamní prostor v hodnotě 406 milionů korun, oproti stejnému období loni to u něj představuje 14% nárůst. Zadavateli UPC Česká republika pak patřila inzerce v hodnotě 162 milionů korun. Tento zadavatel zároveň zaznamenal podstatný nárůst oproti loňskému roku – o 41 %. CZECH NEWS CENTER, který v kategorii telekomunikačních činností inzeruje mobilního operátora Blesk mobil, zatím letos využil k promoci této služby inzertní prostor v ceníkové hodnotě 74 milionů korun, tedy o 11 % více než loni.

161025_top-5-zadavatelu-za-leden-az-zari-2016-v-segmentu-telekomunikacni-cinnosti

Celkem v období leden-září 2016 umístili zadavatelé segmentu telekomunikačních činností reklamu v hodnotě 1,8 miliardy, což je o 188 milionů více než v loňském roce. Ceníková hodnota tohoto segmentu navíc představuje necelá 3 % ceníkové hodnoty veškeré zmonitorované inzerce v tomto období.

Doplňující informace:

Společnost Nielsen Admosphere (www.nielsen-admosphere.cz) je výzkumnou agenturou s širokým portfoliem produktů a služeb v oblasti marketingových a mediálních výzkumů, analýz a zpracování dat. Zaměřuje se především na metodologicky a technologicky náročné projekty, jako je elektronické měření sledovanosti televize metodou TV metrů. Pro elektronické měření médií vyvíjí vlastní technologie pod značkou SimMetry™. Věnuje se i monitoringu reklamy, marketingovému výzkumu (online průzkumy, CAWI, CATI průzkumy…) a analýze dat a nabízí komplexní servis spolehlivé výzkumné agentury se zázemím mezinárodní výzkumné společnosti Nielsen.

Součástí skupiny Nielsen Admosphere je i společnost Adwind Software, která vyvíjí software pro práci s daty z výzkumů sledovanosti a monitoringu reklamy.

Společnost Nielsen Admosphere je členem profesních sdružení SIMAR a ESOMAR.