Nová posila a povýšení v AMI Communications

Největší PR agentura na českém trhu AMI Communications má novou posilu. Na pozici Account Manager nastoupila Jana Balharová a stala se součástí týmu, který pečuje o klienty ze segmentu nápojů. Ve stejném týmu povýšila na pozici Account Manager také Monika Hořínková. (TZ)

Jana Balharová má v oblasti PR 12 let zkušeností. V minulosti pracovala především pro klienty z řad potravinářství, kosmetiky a stavebnictví. Na tyto zkušenosti naváže v AMI Communications, kde shodou okolností bude pečovat i o svého dřívějšího klienta, Karlovarské minerální vody. První cenné zkušenosti získala v agentuře Previa CR, od roku 2009 pak pracovala v PR Consultants.

Jana Balharová vystudovala evropská studia a politologii na Filozofické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci, zároveň absolvovala roční studijní pobyt na Haagse Hogeschool v Haagu. Hovoří plynně anglicky. Ve volném čase se věnuje rodině a sportu – jezdí na kole, lyžuje či hraje tenis. Zajímá se o film a divadlo, ráda si poslechne dobrou muziku a užívá si cestování.

Monika Hořínková se v oblasti PR a médií pohybuje již 8 let. Začínala jako novinářka, posléze se dostala k marketingu a PR. Do AMI Communications přišla z brněnské PR agentury Lesensky.cz v září 2014. V minulosti také působila například na tiskovém odboru Masarykovy univerzity, ve zpravodajské redakci TV Prima nebo MF DNES. V AMI Communications má na starost především komunikaci Plzeňského Prazdroje, Pilsner Urquell a Karlovarských minerálních vod.

Monika Hořínková absolvovala mediální studia a žurnalistiku současně s veřejnou politikou a lidskými zdroji na Masarykově univerzitě v Brně, následně přešla na Univerzitu Karlovu v Praze, kde se zaměřila na veřejnou politiku. Semestrální studia absolvovala na Sciences Po v Paříži a na City University of Hong Kong. Monika hovoří anglicky a francouzsky. Má ráda kulturu v jakékoliv podobě, cestování, design, dobroty z francouzské i asijské kuchyně a nepohrdne ani dobrým vínem či pivem.