Mall.cz zahajuje 21. listopadu Black Friday, vybrané zboží ze všech kategorií bude v průměru o 43 % levnější

Praha, 18. listopadu 2016 – Mall.cz spouští v šesti zemích Black Friday, jednu z nejúspěšnějších kampaní, která nejen v České republice, ale například i v Maďarsku dlouhodobě vykazuje obrovský potenciál. V období mezi 21. a 27. listopadem Mall.cz v ČR zlevní přes 160 druhů zboží ve své nabídce průměrnou slevou 43 %, u některých produktů nebude výjimkou sleva i přes 80 %. Vloni se během kampaně na českém trhu prodalo přes 27 tisíc kusů zboží, letos se očekává výrazně přes 40 tisíc. (TZ)

Poddle loňských údajů se nejvíc zboží prodá v kategoriích mobilní telefony, audio-video a foto. Mimo elektroniku velice dobrá čísla vykazuje vybavení pro domácnost nebo sport a outdoor. Až 20 % obratu v rámci BF tvořily prodeje mobilních telefonů a tabletů, objemově se nejvíce prodávaly produkty malé bílé techniky. Vloni Mall.cz v ČR zaznamenal v rámci BF kampaně 60% nárůst celkového obratu a v rámci samotných kategorií se průměrný obrat navýšil dokonce až o 500 %.  

Kampaň Black Friday na Mall.cz poběží sedm dní, přičemž od pondělí do čtvrtka bude ve speciální nabídce vždy 15 produktů – z každé kategorie jeden. V „černý“ pátek se pak zákazníkům odkryje největší nabídka slev s 90 produkty, ze které budou moci vybírat až do neděle. V případě, že se zboží v jakékoliv kategorii v rámci nabídky 90 produktů vyprodá, bude doplněno novým zbožím rovněž s akční slevou. Po celou dobu kampaně bude u každého druhu zboží indikátor, kolik kusů do konce prodeje zbývá.  

Každý den bude nad rámec aktuální nabídky zveřejněna i upoutávka na akční zboží s vyčíslenou slevou pro den následující, nicméně koupit je bude možné až v den, pro který je sleva určena.   

„Black Friday spustíme letos v České republice i ve všech ostatních zemích, ve kterých působíme, tedy v Maďarsku, Polsku, Slovinsku, Chorvatsku a na Slovensku. V každé zemi však bude kampaň specifická podle konkrétního trhu.“ uvádí Jitka Dvořáková, Chief Sales Officer Mall Group. „Vloni jsme v rámci Black Friday za celou skupinu zaznamenali 2,5x vyšší návštěvnost a obratově jsme se dostali na čtvrtinu tržeb za celý listopad, letos vzhledem k rekordní sezoně očekáváme čísla ještě vyšší.“

Na přípravě kampaně se podílela agentura Motion House a v Česku bude podpořena tradičním media mixem – televizními spoty, spoty na YouTube, v rádiu, inzercí v printu a na veškerých digitálních kanálech včetně sociálních sítí.