Ve středu 18. ledna 2017 se na stáncích objeví nový časopis BLESK Bydlení. Do úspěšné rodiny časopisů s brandem Blesku, tedy k Blesku pro ženy, Blesku Zdraví, Blesku Hobby a Blesku Vaše recepty, přibývá další titul, tentokrát zaměřený na bydlení a design. (TZ)
BLESK Bydlení se zaměřuje na stejnou cílovou skupinu jako ostatní bleskové časopisy, chce zaujmout muže i ženy, vycházet bude v měsíční periodicitě za cenu 25 Kč.
Mottem BLESKU Bydlení je slogan „Doma je doma“, který vystihuje jeho cílení. Má být zpravodajem v trendech bydlení, inspirací pro zařizování interiérů, pomocníkem při stavbách i rekonstrukcích. Vše v souvislostech novinek vůbec, ale i v souvislostech typicky českého prostředí. Přinášet má rady i tipy pro vše, co nabízí trh i moderní přístup k bydlení, tedy k tomu nejvlastnějšímu, co dělá domov domovem, protože doma je doma.
První vydání nabídne navíc pohled na to, jak bydlí Karla Mráčková, poradí, co kam uložit, když je doma málo místa, pomůže sladit barvy doplňků v kuchyni a ukáže, jak správně osvětlit byt.
Šéfredaktorka BLESKU Bydlení Radka Holubcová k tomu dodává: „Věřím, že takto zaměřený časopis je přesně to, čím můžeme čtenáře – ženy i muže v současné době oslovit, neb svoje doma miluje a chce milovat každý.“
CZECH NEWS CENTER a. s. je nejsilnějším mediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů oslovuje téměř 3,5 miliónu čtenářů tisku a více než 5 miliónů návštěvníků internetu. Desítky tisíc dalších využívají ostatní digitální produkty a aplikace CNC. Časopisy Reflex, Svět motorů a ABC získaly ocenění v soutěži Časopis roku 2015.
Mezi další úspěšné projekty patří BLESK mobil – nejsilnější virtuální operátor v zemi, BLESK peněženka – první dobíjecí platební karta v ČR a BLESK energie – úsporný dodavatel plynu a elektřiny. Pod společností působí také tiskárny s názvem CZECH PRINT CENTER a.s.