Nejprodávanějšímu a nejčtenějšímu českému motoristickému časopisu Svět motorů z mediálního domu CZECH NEWS CENTER a. s. bude v pátek sedmdesát. Přesně 20. ledna 1947 vyšlo jeho první číslo. Loni časopis oslavil své historické 3000. vydání. (TZ)
Hlavní předností časopisu je od jeho prvopočátku originalita, odbornost a šíře témat. V současnosti magazín informuje motoristické příznivce nejen o automobilových a motocyklových novinkách, ale také o trendech ve vývoji vozidel, o legislativních otázkách a nezapomíná ani na servisní témata, zábavu a sport.
Za posledních pět let se Světu motorů čtyřikrát podařilo meziročně zvýšit prodaný náklad. V roce 2016 se každého vydání prodalo více než 38 000 kusů, což představuje proti roku 2015 nárůst o více než čtyři procenta. Přibývá i čtenářů. Podle průzkumu Mediaprojekt si každé číslo Světa motorů přečte přes 200 000 lidí. I proto
Svět motorů loni zvítězil v soutěži Unie vydavatelů Časopis roku v kategorii Sport a hobby.
„S optimismem vyrážíme do další sedmdesátky,“ říká šéfredaktor časopisu Zbyšek Pechr. „Časopis dělají lidé a ti se přirozeně obměňují. Proto náš časopis zůstává stále mladý.“
Zdroj: ABC ČR, Mediaprojekt 2+3Q 2016
CZECH NEWS CENTER a. s. je nejsilnějším mediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů oslovuje téměř 3,5 milionu čtenářů tisku a více než 5 milionů návštěvníků internetu. Desítky tisíc dalších využívají ostatní digitální produkty a aplikace CNC. Časopisy Reflex, Svět motorů a ABC získaly ocenění v soutěži Časopis roku 2015.
Mezi další úspěšné projekty patří BLESKmobil – nejsilnější virtuální operátor v zemi, BLESK peněženka – první dobíjecí platební karta v ČR, a BLESK energie – úsporný dodavatel plynu a elektřiny. Pod společností působí také tiskárny s názvem CZECH PRINT CENTER a.s.