Rondo přináší firmám zcela nový způsob věrnostní odměny

Praha, 23. ledna 2017 – Na webu Rondo.cz odstartovala nová spotřebitelská hra, ve které lze s žetony získanými u různých prodejců či poskytovatelů služeb denně vyhrát hodnotné ceny. Tvůrci projektu dokázali již na počátku získat silné partnery, k nimž patří Mall, Lion Sport či Hellspy.cz, a s dalšími subjekty o outsourcingu svého věrnostního programu jednají. (TZ)

Rondo představuje revoluční způsob, jak odměnit věrné zákazníky. Žádné nudné sbírání bodů nebo slevové kupóny. My jsme vsadili na zábavu a napětí,“ říká devětadvacetiletý Lukáš Vršecký, autor nápadu a jednatel společnosti Rondo.cz. „Hra je rychlá a funguje i v mobilní verzi, takže ji lze hrát prakticky kdykoliv a kdekoliv. Lákadlem jsou skutečně hodnotné výhry – aktuálně od chytrých telefonů a tabletů až třeba po drony, v budoucnu to může být třeba i automobil.“

Princip hry je jednoduchý. Hráč se zaregistruje na Rondo.cz, nakoupí či využije služby u některého z obchodních partnerů a převede si na svůj účet získané herní žetony, které poté může vložit do hry. Výherce určuje systém náhodným výběrem, nicméně hráči mají možnost taktizovat prostřednictvím výše vkladu. Vítěz získá buď žetony ostatních hráčů, nebo věcnou cenu.

Zakládáme si na férovosti hry. Každý účastník má šanci vyhrát, a to již s několika málo žetony,“ vysvětluje Vršecký. Rondo je tak podle něj naprostým protikladem nudných věrnostních systémů, které se podobají jeden druhému. „Češi jsou známí svou vášní pro soutěže a hry. Rondo je originální koncept spotřebitelské soutěže, který u nás ani ve světě nemá obdoby, a věříme, že brzy zaujme pozornost široké veřejnosti.“

Partneři projektu získají nejen konkurenční výhodu, ale i další možnost propagace své značky a produktů. „Zákazníci se k nim budou vracet, protože budou chtít získat další žetony do hry. Současně se partneři zviditelní jak na webu Rondo.cz, tak i na facebookových stránkách projektu a v newsletteru pro registrované hráče. Pokud se rozhodnou věnovat některou z cen, budou u výhry uvedeni,“ popisuje zakladatel projektu.

Herní žetony zatím nabízí svým uživatelům server Hellspy.cz, který poskytuje službu placeného datového úložiště, brzy budou k dispozici také zákazníkům kamenných prodejen se sportovní obuví a oblečením Lion Sport. „S dalšími partnery aktivně jednáme, ať už jsou to přední prodejci elektroniky či významná síť čerpacích stanic,“ prozrazuje Vršecký, pro něhož je sice Rondo.cz prvním samostatným podnikem, ale má za sebou bohaté zkušenosti jako obchodní manažer v B2B segmentu u velkých hráčů, jako jsou Alza.cz, TNT či UPC.

Načasování spuštění Ronda na začátek roku 2017 souvisí se změnou loterijního zákona, který dříve reguloval spotřebitelské soutěže. Zatímco doposud byly povoleny pouze takové soutěže, v nichž souhrn nepeněžitých výher za jeden kalendářní rok nepřesáhl 200 tisíc korun a hodnota jednotlivé výhry nepřekročila částku 20 tisíc korun, od 1. ledna 2017 již tato omezení neplatí. Nově jsou marketingové soutěže chápány jako obchodní praktiky a nepodléhají již zákonu o hazardních hrách, ale zákonu o ochraně spotřebitele.

Projekt jsme předem projednali s ministerstvem financí. Důvěryhodnost je pro nás při jednání s potenciálními partnery zásadní, takže jsme chtěli mít jistotu, že tento model lze podle nové legislativy použít,“ dodává Lukáš Vršecký.

Cíl Rondo pro 2017

100.000+ aktivních uživatelů denně

100+ partnerů

 5+ TOP partnerů na trhu

Vize 2017

Stát se TOP 1 věrnostním programem v ČR. Ukázat všem lidem, že věrnostní systémy nemusí být jen nudné sbírání bodů, ale také napínavá zábava a hra. Chceme být místo, kam se budou lidi rádi vracet.

Čísla za deset dní zkušebního provozu Rondo.cz

  1. 1. 2017 – tehdy vzniklo Rondo do 19. 01. 2017 17:35 zatím běží ve zkušebním režimu
  • Jaké ceny a v jaké hodnotě už hráči vyhráli? 97 výher (jako iPhone 7 32 GB, 5000,- Kč, Kávovar Philips Saeco v ceně 22 000 Kč, dron nebo hodinky) v celkové hodnotě 318338,- Kč
  • Kdy se hraje? od 9:00 do 24:00
  • Procentuální mezitýdenní růst návštěvnosti? 24.82%
  • Kolik v průměru stačí žetonů na výhru? Median = 96
  • Kolik lidí je průměrně na webu za den? 5000
  • Hrají více muži nebo ženy? 60% mužů a 40% žen
  • Kolik je fanoušků na Facebooku? 1450
  • Jaký je růst fanoušků na Facebooku za týden? 366
  • Kolikrát někdo vyhrál? 14545
  • Kolik bylo různých výherců? 3949
  • Kolik máme registrovaných uživatelů? 12071
  • Jaký byl maximální počet žetonů v banku u jedné hry? 150399 – iPhone 6s
  • S kolika žetony se celkem hrálo? 14364389
  • Kolik se celkem vyhrálo žetonů? 13010233
  • Kolik se prohrálo žetonů během her o věcné výhry? 1354156
  • Kolik lidí hrálo alespoň pětkrát? 3484