Saatchi & Saatchi pracuje pro Lukanu

Kreativní agentura Saatchi & Saatchi připravila novou komunikaci pro tradiční českou značku olejů Lukana. TV kampaň bude odstartována na konci ledna a poběží do konce února. I další komunikaci a média zajistily agentury, které stejně jako Saatchi spadají pod komunikační skupinu Publicis One, a prokázaly tak velkou synergii. Facebook a tvorbu nového webu má na starosti contentová agentura Newcast, mediální prostor zajistila agentura Starcom. (TZ)

Saatchi & Saatchi zvítězila ve výběrovém řízení na kreativní agenturu tradiční české značky olejů Lukana díky skvělé znalosti českého trhu, českých zákazníků a lokálních insightů. Hlavním úkolem byla nadlinková komunikace, tedy především televizní kampaň a tvorba vizuálů, které osloví širokou cílovou skupinu a vystihnou hlavní hodnoty značky: tradici a českost. Mezi silné stránky agentury Saatchi & Saatchi patří i smysl pro humor a lidský přístup, takže výsledný televizní spot rozhodně není nuda. Režie se v produkci Boogie films ujala skvělá Alice Nellis a před kamerou se vystřídalo 5 generací ženské větve jedné rodiny.

„Jsme rádi, že jsme v tendru zvítězili, spolupráce s klientem je oboustranně příjemná, Alice byla perfektní a focení na natáčení rychlé. Už se těšíme na další kampaně. Bylo také velmi efektivní, že jsme celou kampaň připravili v rámci naší skupiny Publicis One. My jsme vytvořili kompletní kreativu, content na web dodal Newcast a média nakoupil Starcom. Klient tak dostal kvalitní full servis. Funguje to a budeme takto dál pracovat i pro další klienty,“ říká Tomáš Löbel, ředitel agentury.

TV spot byl natočen na konci minulého roku a v 30 vteřinové podobě poběží od konce ledna na stanicích Nova Group, Prima Group a TV Barrandov.

„Lukana je značka, kterou v České republice každý zná a pamatuje si ji. Cítili jsme ale, že má velmi starý design a zasloužila by modernější vzhled a odpovídající komunikaci. Koneckonců Lukana byla součástí české kuchyně po mnoho generací a lidé si od dětství pamatují, jak s ní vaří maminky i babičky. Mezi Lukanou a českou kuchyní je silné pouto a byla by škoda tuto tradici nechat zmizet,“ řekl Maurice Bensadon, country manager společnosti Glencore Agriculture Czech. „Agentura Saatchi & Saatchi přišla s konceptem, který spojuje českou tradici se silně emocionálním sdělením. Jejich nadšený tým a profesionální přístup byly nezbytné k dosažení našich cílů.“

Nové webové stránky: www.lukana.cz

Odkaz na nový TV spot: https://youtu.be/gewz-eh5m_Q

O Glencore Agriculture Czech

Společnost Glencore Agriculture Czech vstoupila na český trh v roce 2011 jako součást nadnárodní skupiny Glencore International, dceřiné společnosti Glencore Agriculture (www.glencoreagriculture.com), která je globálním leaderem v zemědělském průmyslu. Glencore Agriculture Czech je rychle rostoucí společností a jediným zařízením na integrovanou výrobu oleje v České republice, konkrétně v Ústí nad Labem, kde probíhá výroba jejich vedoucí značky na trhu, Lukany.

O Saatchi & Saatchi

Agentura na český trh vstoupila již v roce 1992 a je součástí Saatchi & Saatchi Worldwide, která patří k historicky nejuznávanějším reklamním agenturám světa. Od roku 2001 působí v rámci nadnárodní komunikační skupiny Publicis Groupe. Mezi klienty agentury v České republice patří například T-Mobile, Toyota, Visa, NN Penzijní společnost, Intersnack a další. Více informací na www.saatchi.cz. Saatchi & Saatchi – the lovemarks company.

O Publicis One

Publicis One je globální podnik v oblasti komunikací, který pod jednou střechou spojuje agenturní schopnosti a odborné znalosti Publicis Groupe. Publicis One je vybudovaný okolo zájmů svých klientů a uznává současnou potřebu specializace a zároveň integrace, která se aktuálně projevuje v marketingu. V čele společnosti Publicis One stojí Jarek Ziebinski, global CEO. Společnost funguje napříč čtyřmi odvětvími Publicis Groupe: Publicis Communications (Publicis Worldwide s MSLGROUP, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi, BBH), Publicis Media (Starcom, Zenith, MediaVest | Spark, Optimedia | Blue 499), Publicis.Sapient (SapientNitro, DigitasLBi, Razorfish, Sapient Consulting) a Publicis Health (Digitas Health, Publicis LifeBrands, Saatchi & Saatchi Wellness). Publicis One má více než 8000 zaměstnanců v 50 zemích a funguje napříč Latinskou Amerikou, Evropou, Středním východem, Afrikou a Asií. Spojuje nás touha Publicis Groupe předávat klientům hodnotu „V jednotě je síla“ („The Power of One“).