Nová kampaň pro T-Mobile od Saatchi & Saatchi

Nová kampaň, kterou pro operátora T-Mobile připravila agentura Saatchi & Saatchi, pokračuje v konceptu hotelu Růženka. Kampaň představující současný nejmodernější typ televizního připojení IPTV poběží v televizi do konce srpna, na ostatních kanálech bude pokračovat i v září. Programová nabídka společnosti T-Mobile je navíc rozšířena o prémiový fotbalový obsah.

Srpnová kampaň telekomunikačního operátora T-Mobile od agentury Saatchi & Saatchi komunikuje výhody nejmodernějšího typu televizního připojení IPTV, díky kterému mohou diváci pořad opakovaně zastavovat, přetáčet, případně mají možnost až týdenního zpětného zhlédnutí. „Kampaň pokračuje v prostředí hotelu Růženka, tentokrát je však tematika přenesena na digitální televizi s rozšířeným fotbalovým obsahem,“ vysvětluje Ivana Volavá, senior account manager z agentury Saatchi & Saatchi.

T-Mobile navíc představuje prémiovou programovou nabídku, která zahrnuje více než 140 programů. Nově má připravenou také speciální nabídku pro fotbalové fanoušky. Sportovní programy Digi Sport 1 a Digi Sport 2, které jsou nově k dispozici v tarifech M, přinášejí prémiový evropský fotbal v HD kvalitě. Na zákazníky T-Mobilu čeká kvalitní přenos z lig, jako jsou španělská La Liga, anglický FA Cup, německá Bundesliga nebo italská Seria A.

TV spot běží od 15. srpna do 31. srpna. Další spoty jsou k vidění na YouTube.com. Do konce září probíha kampaň i na OOH nosičích. Agentura Saatchi & Saatchi se navíc nově stará o kreativu v sociálních médiích společnosti T-Mobile, zejména na Facebooku a Instagramu. Kampaň rozšířila i na tyto komunikační kanály.

O společnosti T-Mobile

Společnost T-Mobile Czech Republic, člen mezinárodní telekomunikační skupiny Deutsche Telekom, je s 6,2 milionu mobilních zákazníků jedničkou na českém trhu. T-Mobile je integrovaným operátorem a kromě telekomunikačních služeb nabízí i komplexní ICT řešení či partnerská řešení nejen pro firmy, ale i instituce a individuální zákazníky. Svým klientům poskytuje nadstandardní služby ve vysokorychlostní síti a špičkové inovace v oblasti technologií. To prokázalo i poslední srovnávací měření kvality sítí P3 communications, v němž T-Mobile zvítězil a získal ocenění Best-in-Test.

T-Mobile Czech Republic, zakládající člen národní sítě UN Global Compact v České republice, klade důraz na odpovědný přístup k okolí a ke společnosti. Drží se férových pravidel podnikání, pomáhá na svět prospěšným aplikacím a službám, podporuje neziskové organizace, drobné podnikatele i jednotlivce a pomáhá při mimořádných událostech. Zaměstnanci společnosti působí jako dobrovolníci na řadě míst celé republiky.

O Saatchi & Saatchi

Agentura Saatchi & Saatchi je známá svými vynikajícími kreativními nápady, které mezi spotřebiteli a produkty vytvářejí silná emocionální spojení. Síť agentury Saatchi & Saatchi zahrnuje 114 kanceláří a čítá 6500 zaměstnanců v 67 zemích. Mezi její globální klienty patří společnosti HSBC, P&G, Toyota, Visa a GSK. Saatchi & Saatchi je součástí skupiny Publicis Communications a má kanceláře v rámci agentury Publicis One. Obě tyto společnosti jsou součástí Publicis Groupe, třetí největší komunikační skupiny na světě. V České republice byla pobočka agentury Saatchi & Saatchi založena roku 1992. www.saatchi.com

Reklamy