O rozvoj strategie v oblasti monetizace dat se v Seznam.cz nově stará Jakub Novotný

Seznam.cz obsadil nově vytvořenou pracovní pozici pod názvem DMP (Data Management Platform) Manager. Nastoupil na ni Jakub Novotný, jehož primárním úkolem je rozvoj strategie v oblasti monetizace firemních datových zdrojů. Jedním z letošních cílů tuzemské internetové jedničky je totiž spojení stávajících reklamních systémů do jednoho celku, jehož součástí bude také interní platforma na správu a flexibilnější segmentaci dat sloužících k přesnější profilaci cílových publik. Seznam.cz si od tohoto kroku slibuje posílení v oblasti nabídky cíleného reklamního prostoru a jeho následného prodeje. (TZ)

Jakub Novotný pracuje v oboru internetové reklamy a online marketingu téměř 10 let. Své zkušenosti získával jako obchodník ve vydavatelství Computer Press nebo jako Account Manager v agentuře Acomware. Posledních pět let působil ve společnosti Adform, kde se staral o rozvoj spolupráce s klienty a agenturami.

Fotku a více informací k Jakubovi i k plánům společnosti najdete na našem blogu.