ŠlágrTV rozšiřuje HbbTV na satelit, spustil aplikaci Zlatý Šlágr

Lidová televize Šlágr měsíc po oficiálním spuštění hybridní platformy HbbTV rozšiřuje distribuci na satelit. Šlágr doplňuje další tuzemské televize, které vyslaly tuto digitální službu na orbit. Hybridní platforma nyní nabízí vysílání Šlágr Dechovky, TV Písničky, Country No. 1 a nově i autorskou soutěž Zlatý Šlágr. (TZ)

Poté co koncem ledna Šlágr spustil službu HbbTV ve třetím celoplošném multiplexu Českých Radiokomunikací, je tato nová služba dostupná i skrze satelit Astra, kde Šlágr vysílá na pozici 23,5°E. Nyní je hybridní technologie dostupná většině divákům s chytrým televizorem.

Celkový počet diváků ŠlágrTV s interaktivní televizí se odhaduje na 350.000 za měsíc. „V současné chvíli jsme naměřili skvělých 250.000 unikátních televizorů s HbbTV. Předpokládáme, že satelitní distribuce přinese dalších 100.000 televizorů,“ očekává Robert Kvapil, obchodní ředitel ŠlágrTV.Divácká skladba Šlágru je unikátní v tom, že se na internetu běžně nepohybuje a tudíž nekonzumuje onlinový obsah. To už ale teď neplatí. S HbbTV umíme doručit divákovi běžné internetové formáty přímo do televize, na to tom největším displaji v domácnosti“.

Šlágr nabízí v HbbTV vysílání tematické streamy žánrů country, dechovky a dětských písní, které diváci mohou sledovat skrze tuto internetovou službu. Žhavou novinkou je aplikace Zlatý Šlágr, soutěž autorských písní, kde diváci hlasují pro své oblíbené písně a ty následně postupují do dalších kol soutěže.

Aplikace vyráběla společnost Hybrid Company, která Šlágr i obchodně zastupuje. „Šlágr zvolil správnou a zcela logickou cestu, kdy nabízí divákům přirozené alternativy k vysílání a zároveň možnost interakce jak ovlivnit vysílání. Prozatímní výsledky jsou fantastické. Za 17 dní jsme sesbírali přes 1800 hlasů bez použití červeného tlačítka. Divák průměrně stráví v aplikaci skoro 9 minut,“ hodnotí Lukáš Hnilička, CEO Hybridu.

Náhled aplikace je přiložen níže.
O společnosti Hybrid
Společnost Hybrid se zabývá komerčním využitím a optimalizací hybridního vysílání HbbTV. Vyvíjí a provozuje vlastní advertní systém Hybrid ADs, který v současnosti využívá Prima Group, ÓČKO Group a ŠlágrTV. Hybrid je ryze karlínská společnost.