Prodejna Lidl v ulici Na Poříčí získá nový interiér

Pražská prodejna Lidl v ulici Na Poříčí získá během několika málo dní moderní interiér s prvky prodejen nové generace.

Při několikadenní přeměně prodejní plochy budou využity prvky nového konceptu, jež zákazníkům přinesou vzdušnější, čitelnější vzhled a příjemnější  nakupování a zaměstnancům zjednoduší manipulaci s produkty a práci s údržbou.

Zákazníci se tak po otevření mohou těšit například na moderní prosklené zádveří, 3D grafické nápisy na stěnách pro lepší orientaci na prodejní ploše, nový vzhled pekárny, dřevěné prvky sjednocené v dekoru světlého dubu, nebo nový systém pro prezentaci spotřebního zboží. Budou zde také instalovány pokladny s velkým odkládacím prostorem a ergonomickým pracovním místem pro zaměstnance. Celý interiér pak sjednotí šedá barva, jež celé prostředí zklidní a umožní tak lépe vyniknout vystavenému zboží a orientačnímu systému v prodejně.

„Tímto remodelingem chceme našim zákazníkům i ve stávající prodejně poskytnout výhody prodejen nové generace, které stavební technologie této budovy umožňují. Věříme, že příjemnější a pohodlnější nakupování ocení,“ okomentovala remodeling prodejny mluvčí společnosti Lidl Zuzana Holá.

Prodejna zůstane uzavřena od 22. dubna do 12. května. Zákazníci si budou moci opět nakoupit od soboty 13. května. Remodelingu se v nejbližších měsících dočkají zákazníci několika desítek prodejen Lidl po celé České republice.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl otevřela prvních 14 prodejen v České republice v červnu 2003. V průběhu jejího působení na českém trhu rozšířila obchodní síť na 234 prodejen. Blízkost prodejen k zákazníkům a jednoduchost prodeje jsou základem úspěchu společnosti. Prodejny Lidl jsou specifické svou vysokou funkčností, účelovostí, příjemným a čistým prostředím. Jasné a přehledné rozdělení jednotlivých uliček umožňuje zákazníkovi rychlou a jednoduchou orientaci.

Filosofie prodeje společnosti Lidl je založena na vlastních produktech prodávaných pod vlastními značkami. Veškerý sortiment zboží podléhá neustále přísné kontrole kvality a pouze dodavatelé, kteří tyto vysoké normy kvality splňují, mohou své zboží do Lidlu dodávat. Důležitou zárukou čerstvosti všech potravin je krátká dodací cesta a okamžitá překládka zboží.

Společnost Lidl pro své zákazníky připravuje pravidelné tematické týdny. Kromě potravinářského sortimentu jsou v rámci těchto akcí nabízeny také potřeby pro domácnost, kancelář, sport, zábavu nebo kutilství.

Více informací naleznete na:

http://www.lidl.cz

http://www.facebook.com/lidlcesko

http://www.instagram.com/lidlcz

http://www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

 

Označeno tagem