TV reklama stále funguje. Dokládají to výsledky kampaně olejů Lukana

Tradiční česká značka stolních olejů realizovala letos v únoru poprvé ve své historii televizní kampaň. Díky správně zvolené kreativě a naplánování kampaně se během tří měsíců podařilo zvýšit spontánní znalost značky ze 40 % na téměř 59 %. TV spot připravila agentura Saatchi & Saatchi a mediální prostor zajistila agentura Starcom.

Saatchi & Saatchi zvítězila ve výběrovém řízení na kreativní agenturu tradiční české značky olejů Lukana na konci minulého roku. Agentura měla za úkol připravit nadlinkovou komunikaci, především televizní kampaň a tvorbu vizuálů, které by oslovily širokou cílovou skupinu a vystihly hlavní hodnoty značky: tradici, českost a kvalitu. Režie spotu byla v produkci Boogie films a ujala se jí skvělá Alice Nellis. Před kamerou se vystřídalo 5 generací ženské větve jedné rodiny.

Tradiční hodnoty a českost fungují

„Hlavním nositelem našeho příběhu je několik generací žen, které reprezentují rodinné hodnoty, jako je právě tradice a kvalita. Ze zkušenosti a především z aktuálních výsledků kampaně víme, že u českého produktu mají tyto atributy dobrou odezvu,“ říká Lucie Garbienová, Account Director z agentury Saatchi & Saatchi Prague.

Během měsíce se podařilo zvýšit spontánní znalost značky Lukana u cílové skupiny z původních 40 % před začátkem kampaně na 58,7 % po jejím skončení. Top of mind (subjektivní dominantní pozice značky) se z původních 27,6 % dostalo na 42,7 %.

„Výsledky kampaně nás mile překvapily a již nyní pro nadcházející období intenzivně plánujeme další marketingové aktivity, v nichž se dále chceme věnovat našim hlavním atributům, kterými jsou tradice, kvalita a českost,“ říká Maurice Bensadon, country manager společnosti Glencore Agriculture Czech, která je vlastníkem značky Lukana.    

Webové stránky: www.lukana.cz

Odkaz na TV spot: https://youtu.be/gewz-eh5m_Q

O Glencore Agriculture Czech

Společnost Glencore Agriculture Czech vstoupila na český trh v roce 2011 jako součást nadnárodní skupiny Glencore International, dceřiné společnosti Glencore Agriculture (www.glencoreagriculture.com), která je globálním lídrem v zemědělském průmyslu. Glencore Agriculture Czech je rychle rostoucí společností a jediným zařízením na integrovanou výrobu oleje v České republice, konkrétně v Ústí nad Labem, kde probíhá výroba jejich vedoucí značky na trhu, Lukany.

O Saatchi & Saatchi

Agentura na český trh vstoupila již v roce 1992 a je součástí Saatchi & Saatchi Worldwide, která patří k historicky nejuznávanějším reklamním agenturám světa. Od roku 2001 působí v rámci nadnárodní komunikační skupiny Publicis Groupe. Mezi klienty agentury v České republice patří například T-Mobile, Visa, NN Penzijní společnost, Intersnack a další. Více informací na www.saatchi.cz. Saatchi & Saatchi – the lovemarks company.

O Publicis One

Publicis One je globální podnik v oblasti komunikací, který pod jednou střechou spojuje agenturní schopnosti a odborné znalosti Publicis Groupe. Publicis One je vybudovaný okolo zájmů svých klientů a uznává současnou potřebu specializace a zároveň integrace, která se aktuálně projevuje v marketingu. V čele společnosti Publicis One stojí Jarek Ziebinski, global CEO. Společnost funguje napříč čtyřmi odvětvími Publicis Groupe: Publicis Communications (Publicis Worldwide s MSLGROUP, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi, BBH), Publicis Media (Starcom, Zenith, MediaVest | Spark, Optimedia | Blue 499), Publicis.Sapient (SapientNitro, DigitasLBi, Razorfish, Sapient Consulting) a Publicis Health (Digitas Health, Publicis LifeBrands, Saatchi & Saatchi Wellness). Publicis One má více než 8000 zaměstnanců v 50 zemích a funguje napříč Latinskou Amerikou, Evropou, Středním východem, Afrikou a Asií. Spojuje nás touha Publicis Groupe předávat klientům hodnotu „V jednotě je síla“ („The Power of One“).