UNIQA pojišťovna, která nabízí kompletní portfolio životního a neživotního pojištění, se rozhodla pro nasazení nového systému pro řízení vztahů se zákazníky (CRM), který má plnit dva hlavní cíle. Prvním z nich je konsolidace databázové struktury stávajících i potenciálních zákazníků tak, aby byl jednotný pohled na zákazníky napříč všemi používanými systémy. Druhým pilířem je intenzivní podpora marketingových kampaní v rámci automatizace vybraných aktivit, segmentace zákazníků, hromadného mailingu, webového trackingu apod. s maximálním využitím dostupných zdrojů ze CRM systému. Pro tento účel si UNIQA vybrala řešení Microsoft Dynamics CRM implementované společností LLP CRM.
Nasazením Microsoft Dynamics CRM se stanovené cíle podařilo v termínu úspěšně pokrýt. Původní provozní systémy umožňovaly pouze omezenou práci s informacemi o klientech a nedisponovaly aktuálně potřebnou flexibilitou pro přizpůsobení klientských karet podle individuálních a v průběhu času měnících se preferencí, generování souhrnných přehledů a centrální správu poptávek z webu. Nový systém umožnil okamžitý náhled na zákazníky i uzavřené smlouvy – jak se zákazník chová, co se s ním aktuálně řeší a kdy je vhodné mu nabídnout který produkt. CRM systém je tak využíván coby univerzální a centralizovaný zdroj informací pro všechny oprávněné pracovníky pojišťovny.
„Jednou z největších inovací, které s sebou přinesla implementace Microsoft Dynamics CRM je schopnost pokročilého vyhledávání a segmentování zákazníků. Jsme nyní schopni vyhledat a vybrat požadovanou skupinu zákazníků na základě téměř libovolně zvolených kritérií. Vedle toho nám systém umožňuje provádět konsolidované segmentace nad klientskou základnou, což je jedním z pilířů úspěšného vedení marketingových kampaní,“ řekla Irma Haková, ředitelka Podpory prodeje ve společnosti UNIQA.
„Díky spolupráci s LLP CRM, která přizpůsobila Microsoft Dynamics CRM na míru našim potřebám, se posunulo plánování aktivit našich pracovníků o úroveň výš. Obchodníkům odpadla časově náročná administrativa, a mohou se více věnovat budování obchodních příležitostí,“ dodala Irma Haková.
V UNIQA pojišťovně byla v pilotní fázi nasazena nejnovější verze Microsoft Dynamics 2016 pro 250 uživatelů. Dalším plánovaným krokem je rozšíření databáze o další aktivní uživatele.
O společnosti LLP CRM – www.llpcrm.cz
LLP CRM poskytuje konzultační a implementační služby v oblasti řízení vztahů se zákazníky pro lokální i mezinárodní společnosti různých velikostí. LLP je certifikovaným Microsoft Gold CRM partnerem a disponuje největším implementačním týmem pro řešení Microsoft Dynamics CRM v České republice.
LLP CRM je držitelem ocenění Microsoft Awards Winner 2016 v kategorii Řešení pro customer engagement a Microsoft Awards Winner 2015 v kategorii Inovativní řešení na platformě Microsoft Dynamics CRM.
LLP CRM patří do mezinárodní skupiny LLP Group s 25ti-letou konzultační historií, která působí v České republice, na Slovensku, v Maďarsku, Bulharsku, Rumunsku, Lucembursku, Mexiku, Rusku a v Severní Americe.
O společnosti UNIQA pojišťovna – www.uniqa.cz
Společnost UNIQA pojišťovna, a.s. je univerzální pojišťovna, která vychází vstříc rozmanitým potřebám občanů i firem ohledně životního a neživotního pojištění. Na českém trhu působí od roku 1993 a patří k osmičce nejsilnějších pojišťoven v ČR. V portfoliu spravuje okolo 800 000 pojistných smluv.
UNIQA pojišťovna je součástí pojišťovací skupiny UNIQA Insurance Group se sídlem ve Vídni. Koncern zajišťuje služby v celkem 18 zemích Evropy pro 10,5 milionu zákazníků. Tradice pojištění UNIQA trvá už více než 200 let.