Brněnská agentura In creative vyhrála výběrové řízení na digitální agenturu nové značky TEZYO. Přední rumunský prodejce bot a módních doplňků nedávno vstoupil na český trh, když otevřel první prodejnu v brněnském nákupním centru Olympia. V brzké době také spustí vlastní e-shop.
Agentura In creative již v průběhu května podpořila otevření první české prodejny TEZYO, která se nachází v obchodním centru Olympia v Brně. Primárně bude novému klientovi pomáhat s online marketingem. „Plánovaný e-shop TEZYO podpoříme například výkonnostními kampaněmi na Facebooku, Googlu či Seznamu. Na starosti máme též správu cenových srovnávačů, jako je například Heureka.cz či Zboží.cz,“ říká Michal Olbert, marketingový ředitel In creative.
Výběrového řízení na digitální agenturu pro TEZYO se účastnilo celkem 6 dodavatelů z Prahy a Brna. „Ve prospěch In creative rozhodl nejen jejich přístup, ale především způsob přemýšlení a strategie, kterou nám v rámci výběrového řízení odprezentovali,“ říká Cristi Movila, ředitel online marketingu společnosti OTTER Distribution, jež značku TEZYO vlastní. Podle něj by se měl nový brand brzy etablovat mezi největší prodejce obuvi v Česku. „Od spolupráce s In creative si slibujeme, že nám této pozice pomůže dosáhnout,“ vysvětluje.
Vstup na český trh je pro TEZYO prvním krokem ve středoevropské expanzi. Na podzim se připravuje otevření pražské pobočky, v Česku je celkem v plánu až 15 kamenných prodejen a internetový obchod.
O společnosti In creative
Online marketingová společnost In creative se již od září 2014 věnuje výkonnostnímu marketingu a vývoji webů a e-shopů. Klientům nabízí komplexní marketingová řešení včetně tvorby plánu, správy marketingových nástrojů, výrobu log i grafiky. Její specializací je rovněž tvorba virtuálních prohlídek Google Street View. In creative získala jako jedna z mála firem v ČR certifikát Google Partner a Google Trusted Agency. Mezi její klienty patří například E.ON, Galard, Rolls Royce a další.