Nová kampaň pro Mercedes Benz v režii agentur z Publicis One

Agentury Zenith a Starlink, které jsou součástí komunikační skupiny Publicis One, připravily ve spolupráci s kreativní agenturou Mark BBDO červnovou kampaň pro Mercedes-Benz.

Kampaň klienta Mercedes-Benz vznikla ve spolupráci se společností Liftago. Celý červen jezdí po Praze pět vozů značky Mercedes-Benz, které náhodou přepravují zákazníky, již si přivolají odvoz pomocí služby Liftago. Nevědomky si tak objednají odvoz luxusním vozem, a navíc za něj nic nezaplatí.

„Hlavní myšlenkou projektu je představit vozy Mercedes-Benz z jiného pohledu, než se od naší značky standardně očekává. Vozy tak zákazníci vidí přímo v provozu a mohou se ptát na vše, co je zajímá, a zároveň se u toho dobře pobavit. Věříme, že tak u cestujících vznikne pozitivní zkušenost se značkou Mercedes-Benz a kladně se to odrazí na jejím vnímání,“ říká Sandra Plachá, marketingová manažerka Mercedes-Benz Passenger Cars.

Ohlasy přepravených osob byly jednoznačně pozitivní:

„Super promo! Mercedes je NEJ!!!“

„Řidič byl moc fajn, ale to GLA for free bylo hodně hezký překvapení dne 🙂 super kompaktní pohodlný auto!! Víc takových akcí, nejen my matky na mateřský, který občas někam vyrazí, to ocení 🙂 Díky za to, že to děláte stále líp :)“

„Bombastická jízda“

Kampaň vznikla ve spolupráci mediální agentury Zenith, obsahové agentury Starlink (obě jsou součástí komunikační skupiny Publicis One). Kreativní zpracování měla na starosti agentura Mark BBDO.

Vozy značky Mercedes-Benz se v průběhu měsíce pohybují v lokalitách s vysokou koncentrací afinitní cílové skupiny a také v okolí nejexponovanějších kulturních akcí, které obecně generují velkou poptávku po odvozu. Na Facebooku probíhá teaser kampaň upozorňující na možnost odvozu zdarma od Mercedesu Benz a Liftago, současně je aktivně podporována možnost stažení aplikace Liftago.