Mailkit skončil druhý na Internet Effectiveness Awards v kategorii e-mailing

Společnost Mailkit, specialista na e-mailový marketing, obsadila druhé místo v soutěži Internet Effectiveness Awards v kategorii e-mailing. Odbornou porotu oslovila svým projektem Engagement score, který využívá k lepší segmentaci příjemců e-mailingových kampaní.

 2017-05-09 18_10_44-Aplikace pro e-mail a SMS marketing _ Mailkit

Segmentace příjemců je jedním z nejdůležitějších nástrojů pro efektivní komunikaci se zákazníky a zvyšování ROI (návratnosti investic) e-mailových kampaní. Jednou z nejúčinnějších metod je segmentace podle engagementu příjemců, neboli jejich zájmu o zasílané e-maily a poskytované služby odesilatele.

“Ve stručnosti se jedná o matematický výpočet kvality příjemce podle jeho reakcí na zasílané e-mailové kampaně a jeho chování. Systém automaticky vyhodnocuje celou sadu kritérií jako počty a frekvence zasílaných zpráv, četnost čtení a klikání ze strany příjemce, míru konverzí a mnoho dalších parametrů, získaných jak z reakcí na zasílané zprávy, tak z chování příjemce na webových stránkách, a z těchto informací vytváří hodnocení na žebříčku od 0 do 5 bodů,” vysvětluje Jakub Olexa, ředitel Mailkitu.

“Díky tomuto rozdělení je pak možné efektivně cílit kampaně na jednotlivé segmenty,” dodává Olexa.

Mailkit letošním druhým místem navázal na úspěch v loňském ročníku soutěže. Tehdy obsadil třetí pozici v kategorii on-line obchod za svou remarketingovou technologii využitou pro e-shop lekarna.cz.

O společnosti Mailkit s.r.o.

Společnost Mailkit byla založena v roce 2005 a stala se jednou z předních českých firem poskytujících řešení pro e-mailový marketing. Cílem společnosti Mailkit je vytvářet taková řešení, která zajistí maximální možnou míru doručení zpráv a zároveň nabídne profesionální technické zázemí, pokročilé možnosti tvorby e-mailových zpráv i napojení na firemní informační systémy.

Mailkit zajišťuje e-mail marketingové služby například pro Škoda Auto, Notino.cz, Lékárna.cz, A3 sport, mediální dům Mafra nebo společnosti Baťa a Pet Center a řadu dalších klientů, kteří technické řešení využívají plně vlastními silami i s pomocí marketingových agentur.