Společnost RTB House, která vyvíjí pokročilá retargetingová řešení, začala působit v Indii, Austrálii a na Novém Zélandu. Za aktivity v Indii zodpovídá Kshitiz Randhir Shori a o rozvoj byznysu v Austrálii a na Novém Zélandu se postará Steve McMahon. Vstup RTB House na nové trhy následuje poté, co se jí podařilo v roce 2016 navýšit počet zaměstnanců o 40 % a zisk o 140 %.
Kshitiz Randhir Shori využije na indickém trhu 15 let zkušeností z oblasti digitální reklamy. Doposud pracoval jako Sales Director ve společnosti Criteo a v současné funkci zužitkuje své znalosti a kontakty.
Steve McMahon také staví na dlouholetých zkušenostech, které získal na nejrůznějších pozicích v Criteo. Jeho úkolem bude podílet se jak na strategickém směřování RTB House na zdejším trhu, tak bude rovněž zapojen do exekutivních aktivit.
O RTB House
RTB House je přední společnost s celosvětovou působností, která poskytuje pro své klienty nejmodernější retargetingová řešení. Využitím proprietárních technologií pro nákup reklamního prostoru a algoritmů hloubkového učení RTB House pomáhá inzerentům zvyšovat prodeje a tím přispívá k naplňování jejich krátko-, středně- a dlouhodobých prodejních cílů.
Společnost vznikla v roce 2012 a v současné době zajišťuje více než 1 000 kampaní na více než 40 trzích. Působí v Evropě, na Blízkém východě a v Africe, v Asii a Tichomoří a dále v Latinské Americe. Tým se skládá z více než 200 odborníků a stále se rozrůstá.
Více informací se dozvíte na: www.rtbhouse.com