5plus2 a Metro: Tituly zdarma od Mediální skupiny MAFRA jsou mezi čtenáři stále oblíbenější

Podle aktuálních výsledků národního výzkumu čtenosti Media projekt rostl v 1. pololetí 2017 počet čtenářů oběma titulům distribuovaným zdarma. Týdeníku 5plus2 za poslední čtvrtrok narostla čtenost o 40 tisíc (+5 %) na současných 896 tisíc čtenářů a jednoznačně doložila jeho pozici nejčtenějšího týdeníku na českém trhu. Deníku Metro se počet čtenářů zvýšil o 19 tisíc (+4 %) na dnešních 474 tisíc čtenářů na vydání a potvrdil jeho dlouhodobou pozici nejčtenějšího deníku v Praze a okolí.

„Rostoucí výsledky čtenosti našich titulů zdarma ukázaly, že orientace na rozvoj bezplatných titulů byla správnou součástí strategie mediálního byznysu skupiny MAFRA. Zároveň jde o oblíbené a ekonomicky dostupné inzertní řešení pro řadu zadavatelů reklamy. Nelze také přehlédnout, že při zachování stávající ceny inzerce zasahují zadavatelé reklamy více čtenářů,“ shrnuje Štěpán Košík, předseda představenstva Mediální skupiny MAFRA.

Nárůsty čtenosti týdeníku 5plus2 i deníku Metro se významně podílejí na celkovém nárůstu počtu čtenářů titulů Mediální skupiny MAFRA, který dosahuje 2,45 milionu čtenářů. Media projekt je národním oborovým výzkumem čtenosti, který pro Unii vydavatelů a AKA realizují společnosti Median a STEM/MARK.