Notino expanduje do center parfumářství a módy: vstupuje do Itálie a Francie.

B r n o, P r a h a, 5. října 2017 – „Mekku“ parfumářství a tělové kosmetiky Francii a domov módy a luxusních značek Itálii chce dobýt Notino, největší středoevropský e-shop s kosmetikou a tělovými produkty. Vstup na oba trhy dnes oznámil Radek Ondrášík, marketingový ředitel Notina.

Notino již na jaře letošního roku posílilo svou roli na německém trhu, když získalo většinový podíl v tamním tradičním prodejci kosmetiky, stuttgartské společnosti Mussler Beauty. Následně ohlásilo, že jeho expanze po Evropě ještě není u konce a vstoupilo hned na další tři evropské trhy: Belgii, Chorvatsko a Nizozemsko. V neposlední řadě Notino taktéž před několika dny oznámilo vytvoření nové pozice komerčního ředitele, na kterou nastoupil Jan Vraný (dřívější obchodní ředitel společnosti Google).

Nyní Notino vstupuje do Francie a Itálie, což jsou velice náročné a specifické trhy. Nabízejí však velký potenciál k růstu i zvyšování renomé značky v rámci evropského kontinentu.

Itálie.

„Itálie je zemí módy, luxusu a parfémů. Jedná se o zemi s vytříbeným vkusem, důrazem na patřičný styl a smyslem pro krásu, se kterou jsou neodmyslitelně spjaté kosmetika, parfémy a péče o tělo. Tím je tento trh pro nás obrovskou výzvou a opravdovou zkouškou,“ říká Radek Ondrášík, marketingový ředitel Notina.

Italský trh s kosmetikou a produkty péče o tělo je velmi vyspělý a saturovaný. Jeho celková hodnota se pohybuje okolo 250 miliard korun, což z něj dělá čtvrtý největší kosmetický trh v Evropě.

Francie.

Ještě větší potenciál se skrývá ve Francii, jejíž kosmetický trh má velikost kolem 330 miliard korun a je po Německu hned druhým největším evropským trhem. „Francouzští spotřebitelé, vychovaní 500letou kosmetickou tradicí, kladou silný důraz na špičkovou kvalitu a velmi široký výběr těch nejlepších značek,“ uvádí Radek Ondrášík.

„Oba trhy nás nyní skutečně prověří. Věříme, že expanzi úspěšně zvládneme a budeme v příštích letech pokračovat na dalších zajímavých trzích a kontinentech,“ dodává Radek Ondrášík. Notino již expanzi na další kontinenty zahájilo v roce 2014 s pobočkou v USA.

Notino.

Notino (v České republice známé do roku 2016 jako parfums.cz) je největším online obchodníkem s kosmetikou a produkty zaměřenými na krásu v Evropě a jedním z nejrychleji rostoucích na světě. Firma byla založena v České republice a centrálu má v Brně. Notino aktuálně vlastní a provozuje online obchody v 19 zemích Evropy včetně Velké Británie a ve Spojených státech amerických. Ještě letos plánuje expanzi na několik dalších trhů. Snahou firmy Notino je zpřístupnit velmi kvalitní produkty pro krásu a kosmetiku co nejširšímu okruhu spotřebitelů. Tuto vizi naplňuje každý den díky propojení krásy a technologií již od roku 2004, kdy firma původně vstoupila na trh. Notino zaměstnává v České republice 1000 lidí a v roce 2016 mělo celkový obrat ve výši 5,9 miliard korun.