Newcast spouští unikátní mediální platformu Leaders

Contentová agentura Newcast, která je součástí komunikační skupiny Publicis One, spouští v České republice jedinečnou platformu Leaders zaměřující se na práci s influencery na sociálních sítích. Unikátní technologie hledá nejsilnější uživatele „socialu“ a objevuje hvězdy ještě předtím, než se zrodí. Agentura má exkluzivní licenci pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko.

Unikátní technologie pravidelně prochází účty milionů uživatelů sociálních sítí v České republice, na Slovensku a v Maďarsku, analyzuje jejich chování, řadí je podle počtu followerů, komentářů či reakcí a segmentuje je podle jejich zájmů, jako je např. jídlo, umění, móda, hudba, rodina, lifestyle, fitness, sport a další.

Účinná reklama na sociálních sítích díky Leaders

Správně zvolení influenceři a celebrity, kteří nastavují trendy, mohou zasáhnout statisíce a miliony uživatelů pomocí jasného a přesného zacílení. A především – mohou prezentovat značku autentickým a pro uživatele relevantním obsahem.

„Lidé se v minulých letech naučili ignorovat klasické reklamy, kampaně s influencery jsou proto na neustálém vzestupu. Neobtěžují uživatele, ale naopak přirozeně zapadají do jeho životního stylu. Přicházejí totiž od těch, komu uživatelé věří, od jejich přátel a vzorů,“ říká Anna Březinová, ředitelka agentury Newcast, a dodává: „Díky Leaders můžeme klientům nabídnout zcela unikátní technologii, která jim umožní najít ty správně influencery. Spolupráce s nimi tak zasáhne konkrétní cílovou skupinu. Nabízíme komplexní řešení od scoutingu přes komunikaci s influencery až po přehledný on-line monitoring. Influencerům naopak nabízíme platformu, díky které mohou jednoduše získávat zakázky bez toho, že by si museli stahovat jakoukoliv aplikaci.“

Platforma Leaders vznikla v Izraeli v roce 2009 – rok předtím, než světlo světa spatřil Instagram. Její zakladatelé si tehdy uvědomili, že lidé, kteří jsou známí na sociálních sítích, mají na okolí stejný vliv jako celebrity z klasických médií. Pochopili, že reklamní ekosystém je na prahu obrovské změny, která bude znamenat, že publikum již nebude obsah pouze pasivně sledovat, ale bude u sdělení také participovat skrze komentování, sdílení a reagování.

Více informací najdete na webových stránkách: www.ldrs.cz

O agentuře Newcast

Newcast je specializovaná digitální contentová agentura zaměřující se na brand content, live brand experiences a speciální media partnerships. V současné době Newcast funguje už ve více než 16 zemích v EU, USA, Latinské Americe a Asii a své ústřední sídlo má ve Velké Británii. Využívá mezinárodních zkušeností v oblasti práce s vlastními (owned) médii a staví je do klíčové pozice v rámci integrované komunikace. V České republice zahájila svoji činnost v roce 2014. Agentura je součástí komunikační skupiny Publicis One.