Playtvak.cz uvádí nový seriál Single Man

„Tak ne že bych se chtěl snad nějak vychloubat, nebo co. Ale taky jsem ještě vyhrál krajské kolo v naslouchání ženám. No fakt – mám diplom.“

Po úspěchu seriálu Single Lady přichází Single Man. První díl nového seriálu má premiéru v neděli 29. října na videoportálu Playtvak.cz mediální skupiny MAFRA. Single Man bude mít celkem sedm epizod a hlavní roli ztvárnil Marek Taclík.

„Single Man navazuje na úspěch seriálu Single Lady, který jsme odvysílali letos na jaře. Potvrdilo se nám, že krátké seriálové formáty  fungují a jejich obliba stále roste. I proto jsme se rozhodli v jejich natáčení pokračovat v dalších sezonách,“ uvedl Vladimír Mužík, ředitel MAFRA TV, pod níž spadá internetová televize Playtvak.cz.

Hrdinou příběhu je čtyřicetiletý Filip, opravdový „Single Man“, který jím však být nechce a hledá pravou lásku. Jednou už ji měl ‒ byla báječná, skvělá, nádherná, prostě dokonalá. Jmenovala se Ilona (Natalia Germani), ale bohužel to dopadlo tragicky. Přestože na ni Filip nemůže zapomenout, pokouší se najít novou lásku. Při hledání zažije desítky rande s komickými až tragickými konci. Rande naslepo s Filipem podstoupí například Eva Decastelo, Hana Vagnerová, Elizaveta Maximová a mnohé další.

Scénář seriálu Single Man napsali společně Dominik Landsman (Deník moderního fotra) a Vít Karas (Kapitán Exner, Dokonalý svět), který se ujal i režie seriálu.

„To, co se stalo našemu „Single Manovi“, může v horším případě potkat kohokoliv z nás,“ říká Vít Karas, scenárista a režisér.

Celá produkce probíhala stejně jako při natáčení Single Lady pod záštitou Lucky Man Films Davida Ondříčka. Seriál bude také doplněn doprovodným blogem na iDNES.cz, který jménem hlavního hrdiny Filipa píše scenárista Dominik Landsman.  

_________________________________________________________________________________________
O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA

Multimediální skupina MAFRA patří k nejsilnějším mediálním společnostem v České republice. Je zastoupena všemi mediatypy – printem, onlinem, TV a rozhlasem. Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net, magazín o běhání RunGo.cz a realitní web reality.idnes.cz. Do skupiny dále patří  zábavný videoportál Playtvák.cz, hudební stanice Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka, unikátní projekt Dárkomat, který nabízí dárkové karty atraktivních a oblíbených značek a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě. Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společnostmi ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing a Ledmultimedia. MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. Na Slovensku je portfolio skupiny zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. Nedílnou součástí mediální skupiny MAFRA jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.