Co: NMS Start-up Lab
Kdy: 1. prosince 2017
Kde: Pracovna, Vlkova 628/36, Praha 3
Uzávěrka přihlášek: 8. listopadu 2017
Pro: Studenty vysokých škol
Cena: Zdarma!
Už za 38 dní vypukne první NMS Start-up Lab výzkumné agentury NMS Market Research, na kterém všichni účastníci nasají pravou podnikatelskou atmosféru, pomohou vybraným českým start-upům nastartovat byznys a rozšíří si obzory o poznání, jak to chodí ve výzkumné agentuře. Vítaní jsou všichni studenti, a to zcela zdarma!
„Hledáme mladé otevřené mozky, kterým zprostředkujeme výjimečnou zkušenost z českého start-upového prostředí a zároveň jim ukážeme, jak pracujeme s daty v jedné z předních výzkumných agentur u nás. Každý přihlášený bude mít k dispozici mentora, který ho navede ke správnému a funkčnímu řešení. Mnohaleté zkušenosti proto nejsou potřeba. U nás uspěje otevřené, kreativní myšlení a analytický přístup,“ vysvětluje Tereza Přibáňová, Head of Quantitative Research agentury NMS Market Research.
Jak bude celý den probíhat?
Pár dní před akcí obdrží účastníci zadání od vybraného start-upu, se kterým se tak důvěrně seznámí. Ráno 1. prosince pak u šálku dobré kávy a snídaně poznají svůj tým a také to, co vybrané start-upy trápí. „S pomocí mentora pak začnou rozbíjet atom, zkoumat data a připravovat doporučení na vylepšení jejich byznysu, “ doplňuje Přibáňová. Studenti se v Labu setkají mimo jiné s lidmi ze start-upů, kteří organizují největší cestovatelský festival v tuzemsku, uvádějí na trh nový typ stravy nebo nabízejí fotografické služby mezinárodní klientele. Díky předním výzkumníkům z agentury NMS Market Research pak poznají, jak se správně ptát, získat data a ty analyzovat.
NMS Market Research
Již od roku 1998 pomáháme svým klientům – zpravidla největším hráčům na trhu – zlepšovat zákaznický servis, nabízet lepší produkty a získávat nové zákazníky. Kromě centrály v Praze máme pobočku i na Slovensku, průzkumy však poskytujeme také v Polsku, Maďarsku a Rumunsku. Jsme členem organizací SIMAR (Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění) a ESOMAR (světová organizace pro výzkum veřejného mínění a marketingový výzkum).