David Krňák je od 1. listopadu jmenován do funkce chief media officer skupiny komunikačních agentur Publicis One.
David Krňák bude z pozice chief media officer zastřešovat všechny mediální a digitální agentury v rámci celé skupiny, konkrétně Zenith, Blue449, Starcom, Spark Foundry a Performics a také nedávno spojeného nákupního oddělení pod značkou PMX. Jednotlivé brandy budou nadále řídit jejich brand leaders. David Krňák v Publicis One pracuje již 7 let, nejprve zastával manažerské pozice a od roku 2016 byl ředitelem mediální agentury Zenith.
„David za své sedmileté působení v naší skupině odvedl velký kus práce, proto jsme se rozhodli, že právě on je tím správným člověkem, který bude jako chief media officer zodpovědný za zastřešení našich mediálních agentur,“ říká Tomáš Varga, CEO Publicis One.
Publicis One na konci října opustila Martina Říhová, která naposledy v rámci skupiny zastávala pozici chief integration officer.
O Publicis One
Publicis One je globální podnik v oblasti komunikací, který pod jednou střechou spojuje agenturní schopnosti a odborné znalosti Publicis Groupe. Publicis One je vybudovaný okolo zájmů svých klientů a uznává současnou potřebu specializace a zároveň integrace, která se aktuálně projevuje v marketingu. V čele společnosti Publicis One stojí Jarek Ziebinski, Global CEO. Společnost funguje napříč čtyřmi odvětvími Publicis Groupe: Publicis Communications (Publicis Worldwide s MSLGROUP, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi a BBH), Publicis Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Blue449), Publicis Sapient (SapientNitro, DigitasLBi, Razorfish, Sapient Consulting) a Publicis Health (Digitas Health, Publicis LifeBrands, Saatchi & Saatchi Wellness). Publicis One má více než 8000 zaměstnanců v 50 zemích a funguje napříč Latinskou Amerikou, Evropou, Středním východem, Afrikou a Asií. Spojuje nás touha Publicis Groupe předávat klientům hodnotu „V jednotě je síla“ („The Power of One“). Sledujte novinky společnosti Publicis One na sítích Facebook | Twitter | LinkedIn.