Džungli kanceláří mapuje nový mediální projekt #MORETHANOFFICE

Minulý týden ve čtvrtek odstartoval nový mediální projekt #MORETHANOFFICE o moderních kancelářích a především o životě v nich. Stojí za ním společnost Skanska Property, pro kterou ho připravila kreativní skupina FirstFloor. Ta má na starosti webové stránky, sociální sítě i tištěný časopis distribuovaný zdarma klientům a partnerům společnosti Skanska Property.

Jádrem nového projektu #MORETHANOFFICE je webový magazín, který má ambici být moderním průvodcem po „kancelářské džungli”. „Nebudeme pouze další online archiv fotek trendy kanceláří. Chceme se věnovat širší paletě témat, jež se dotýkají většiny lidí, kteří tráví v kancelářích velkou část života, jako jsou vztahy v open-space, boj o dálkové ovládání klimatizace nebo sdílené služby v budovách,” vysvětluje šéfredaktor projektu Lukáš Rozmajzl.

Spolu s launchem nového webu vydaly skupina FirstFloor a společnost Skanska Property také 52stránkový magazín #MORETHANOFFICE. Obsahuje například osm různých vizí, jak by mohla vypadat kancelář v roce 2027, slovník kancelářských krys nebo čtenáře vezme do zákulisí velkých architektonických studií a ukáže jim, jak vypadají kanceláře lidí, kteří navrhují kanceláře pro ostatní. Na tvorbě obsahu se podílely respektované novinářky Martina Marečková z Hospodářských novin a Lucie Hrdličková z týdeníku Ekonom nebo v Londýně působící vesmírný architekt Tomáš Rousek.

DIGITÁLNÍ A FLEXIBILNÍ

Spuštěním online blogu o trendech v měnícím se prostředí moderních kanceláří potvrzuje Skanska Property svou pozici lídra v inovacích na trhu komerčního developmentu. Jako standard už ke všem novým administrativním projektům „přibaluje” na míru vyvinutou mobilní aplikaci s možností ovládat nejrůznější služby v budově i v okolí.

„Před pěti lety jsem pracovala na PC a byla na Facebooku, teď řeším maily přes tablet nebo na mobilu a komunikuju přes Snapchat. Žijeme v digitální době a jako developer musíme být mnohem víc flexibilní,” popisuje ředitelka Skanska Property Marie Passburg proměnu společnosti i vlastní práce.

„Moderní kanceláře v mnohém připomínají džungli. Liány všemožných kabelů, do kterých se může člověk snadno zamotat; centrální napajedlo u společného kávovaru v kancelářské kuchyňce, životní prostor pro velká i menší ,zvířata’… To všechno je živná půda, ze které bude projekt #MORETHANOFFICE růst,” dodává šéfredaktor mediálního projektu Lukáš „Mauglí” Rozmajzl.

#MORETHANOFFICE

Online blog: www.morethanoffice.eu

Tištěný magazín: náhled je k dispozici na ISUU (odkaz ZDE), publikace není ve volném prodeji, na vyžádání vám ji rádi zašleme poštou